Skip to main content

exposing, vernedering

• May 7, 2026
  • 0 reacties
  • 24 Bekeken

Hoi allemaal, ik zou graag me verhaal willen delen en andere meisjes willen waarschuwen. Ik was paar jaar geleden de diepte in gegaan, het begon zo ik had en leuke jongen ontmoet we hadden en leuke klik samen ik vond hem echt leuk hoe ik dacht dat hij was. Hij stuurde me in de nachten of laat in de avond rare berichten van ik heb heel veel zin nu of laat dit is zien of dat en eerst wilde ik het gewoon niet tot dat die met verhalen komt oh je bent zo prachtig of je kan me zo vertrouwen ik zelf was 14/15 op dat moment ik voelde me zo geliefd dat ik maar en foto had gestuurd niet wetend dat het werd Overgefilmd, dagen waren voorbij en hij deed heel vaag en droog en gewoon heel kortaf ik vroeg hem of die me nog leuk vond hij antwoordde daarop met ik heb en ander op t oog en heel prachtig meisje, ik dacht dat tie en grapje maakte maar dat was dus niet zo op dat moment, voor ik het wist werd ik gevoegd door dat meisje en zei ze dingen van “ hij wilt je niet “ “ je foto’s staan online “ ik schrok gewoon wat als me ouders hier achter komen of wat als mensen het zien wat gaan ze van me denken?, paar dagen later werd ik gevoegd door allemaal accounts en kwamen mensen naar me toe van “ ben jij dit?” “ heb jij geen schaamte “ ik zelf ben en Marokkaanse meisje en dit” hoort “ niet bij onze volk of dit kan niet je bent en moslima , ik heb dagen lopen huilen, ik voelde me gewoon leeg ik had geen eetlust ik sprak niet meer. Ik voelde me heel gebruikt en ik voelde me te dom dat ik er in trapte dus werd ik heel depressief. Ik wilde niks doen van en heel positief meisje was ik niet meer mezelf me vriendinnen ben k kwijt geraakt omdat ik en “ schande “ was of “ geen waarde “ had ik stond er alleen voor. Kon met niemand praten want ik had niemand,. Ik kan heel lang gaan doorpraten maar meisjes a.u.b, Stuur het niet. Het achtervolgt me nog steeds (foto’s ).