Skip to main content
Vraag

Ex-vriendin benaderen?

• April 28, 2026
  • 2 reacties
  • 20 Bekeken

witwolkje
Forum|alt.badge.img

Hiii dit is alweer de 5e topic van mij in een hele korte tijd, maar blijkbaar moet ik veel kwijt ik ben een meisje van 14 en mijn vriendin en ik zijn ergens vorig jaar uit elkaar beginnen te groeien. Dit kwam vooral doordat ze verkering kreeg met mijn ex-vriend en dit vond ik best moeilijk. Ik denk dat dat vooral kwam omdat ze me nooit had verteld dat ze hem leuk vond oid en het echt als ene verassing kwam. Ze was op dat moment mijn bestie en we vertelden op dat moment alles tegen elkaar. We zaten op dit moment wel in een andere klas en waren al wel een beetje uit elkaar gegroeid. Toen ze op het laatste moment afzegde voor mijn verjaardag hebben we elkaar eig niet echt meer gesproken, maar vlgm voelde ze zich er wel schuldig over. Op dit moment zeggen we af en toe hi tegen elkaar en verder niks, maar eigenlijk mis ik nu haar en de vriendengroep waar we in zaten. Wat moet ik doen? Moet ik haar benaderen?

alvast bedankt voor het lezen (en reageren)

liefs❤️

2 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • April 28, 2026

Hey, ten eerste is het totaal niet erg dat dit je 5e topic al is. Ik heb er zelf 118🤭 

Ik snap dat dit een moeilijke situatie is... Het klinkt alleen wel alsof je haar best kunt benaderen 🙃 mss is een appje handiger en fijner dan in het echt? Dan kun je bijv iets zeggen als "hi, wil je een keer afspreken?" Of iets dergelijks. Klinkt wel alsof jullie een mooie vriendschap hebben/hadden dus laat deze kans niet voorbijgaan!

Liefs❤️

witwolkje
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 28, 2026

Heel erg bedankt voor je reactie!! Ik ga het proberen😊❤️