Ex-vrienden

  • 16 September 2019
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

Toen ik net 13 was deed ik wel eens flashen bij een jongen over videobel whatsapp en toen bleek dat hij screen record aanhad. Hij heeft foto gemaakt en naar m'n ex gestuurd en mijn ouders weten ervan, alleen denken zij dat ik per-ongeluk mijn shirt te laag had en dat dat dezelfde dag was. Het was alleen 2 weken nadat hij die foto maakte dat hij het door stuurde. Ik wil het vergeten, maar het lukt mij niet. Het is ook niet echt opgelost, en nu moet ik dus er heel vaak aan denken, ook op school waardoor ik niet kan werken. Enige tips hoe ik het kan vergeten? Ik wil er niet echt met iemand over praten, en wou ook eerst de kindertelefoon bellen maar dan gaat mijn beltegoed snel op en dan komen mijn ouders erachter, en dat wil ik niet.

3 reacties

Hey,

Wat naar dat dit gebeurt is... Vergeten is inderdaad moeilijk, probeer aan iets anders te denken? Ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan...
Je zegt dat je niet et de kindertelefoon wilt bellen vanwege je beltegoed. Wist je dat je ook met de kindertelefoon kan chatten? Dat is helemaal gratis.
Lieve groetjes Piehelp
Bedankt voor je reactie, maar het is erg moeilijk om te stoppen eraan te denken. Ik wil er ook met iemand over praten, maar met mijn ouders of iemand uit de omgeving wil ik niet omdat ze zich dan zorgen gaan maken. Dan gaan ze op mij letten, en dat wil ik niet. Daarom ben ik ook een beetje bang om te chatten, omdat ze er dan misschien achter komen. Wordt die chat dan automatisch verwijderd of slaat het zichzelf op?
Reputatie 7
Badge +6
Beste AnoniemeTienerMeid,

Bellen met De Kindertelefoon is helemaal gratis. Ook de chat is uiteraard gratis. Zowel bellen als chatten met De Kindertelefoon is volledig anoniem en in vertrouwen.
De Kindertelefoon is iedere dag bereikbaar van 11.00 - 21.00 uur.
Je bent van harte welkom.

Vriendelijke groet, Mariska

Reageer