Vraag

ex vriend

  • 14 December 2019
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo.

ik ben 13 en een meisje.  Dit gaat over een andere jongen waar ik het eerder over heb gehad. Ik had deze jongen leren kennen op het internet. Ik kan niet goed nee zeggen. Hij vroeg me om dingen te doen die ik eigenlijk niet wou. Mijn ouders zijn hier achter gekomen toen we op vakantie waren. Ik moest mijn iPad en telefoon tot het eind van de vakantie inleveren. Het was de 6 wekenvakantie, dus weg waren mijn 2 waardevolste bezittingen. Ze vroegen me om alles te zeggen over dat joch. Mijn ouders hadden met mijn oom geregeld dat ze hem zouden opwachten. Met pistool. Ik vond dat echt niet eerlijk tegenover hem. Ik kon niks doen of zeggen. Ik voelde me hopeloos.  Ik voel me nu best onzeker en als ik complimenten krijg heb ik het gevoel dat die persoon het niet meent en eigenlijk gewoon zegt zodat ik tevreden ben en geen zelfmoord pleeg. (Ps ik snijd me ook vooral als ik in een woedeaanval zit.Wat kon ik anders doen?  Mijn leven is echt niet meer hetzelfde als eerst! Ik zie er misschien gelukkig uit van buiten, maar of ik dat diep van binnen ook echt ben...


2 reacties

Hallo Victoria :)

Je kan het beste met iemand anders erover hebben die je vertrouwd maar niet gelijk diegene willen doodschieten zoals bijvoorbeeld je mentor of een aantal vrienden. Er zijn ook alternatieven voor snijden zoals bijvoorbeeld een elastiekje tegen je arm aan klappen of ijsklontjes vasthouden tot het pijn doet zodat je je lichaam niet beschadigd.

-Dr8gon99

Hallo Victoria :)

Je kan het beste met iemand anders erover hebben die je vertrouwd maar niet gelijk diegene willen doodschieten zoals bijvoorbeeld je mentor of een aantal vrienden. Er zijn ook alternatieven voor snijden zoals bijvoorbeeld een elastiekje tegen je arm aan klappen of ijsklontjes vasthouden tot het pijn doet zodat je je lichaam niet beschadigd.

-Dr8gon99

Ja, niet snijden. Misschien kleine dingen zoals elastiekjes maar eigenlijk dat ook niet, niet jezelf pijn doen

Reageer