Hey hey ik ben meisje 14 jaar en me vriendin had dus een vriendje en het is sinds paar dagen uit. En ik mog hem op snap voegen van haar om wat te vragen dus ik voeg hem en vroeg dat wat zei wou omdat haar telefoon leeg was. En uiteindelijk toen k thuis was kreeg ik beetje gesprek met hem en kwam ik erachter dat hij echt heel aardig is teminste tegen mij.
En kwam ik erachter dat ze over vanalles liegt tegen me want laatst waren ik en me vriendin aan het afspreken om te gaan zwemmen ergens en opeens appte ze me van " hey ik kan morgen niet zwemmen want ga met J. (naam verwijderd vanwege anonimiteit ) ( der vriendje toen ) en ik wil echt met jou en niet met J maar me mam heeft met zijn mam afgesproken dat wij moeten zwemmen en ik wil helemaal niet met hem hij is zo een player ik ben echt klaar met hem ik ga het uitmaken na het zwemmen.
Nou ik was wel beetje boos zegmr mr k zei maar ja oké tegen der. En j zegt dat zei zelf gewoon met hem heeft afgesproken om te gaan zwemmen en hun ouders I. (naam verwijderd vanwege anonimiteit ) ( me vriendin) der ouders niet eens kent.
Dus ze lult fk hard en zegt ook tegen hem dat I. der ouders bij mijn ouders zijn dus dat ze daarom percee met mij naar buiten moest en niet met j mocht maar veel liever met j wou
zei j tegen me mr pardon? Ik heb haar nooit slecht gezet zei mij wel heel vaak ze heeft vaker shit gelult dat mensen slecht over me praten wat niet eens waar bleek te zijn.
En ze liet een vriend van haar waarmee k niet eens ruzie mee had via haar telefoon mij helmaal uitschelden met spraakbericht dat ik een kk ho3r was en shit terwijl ik niks dee. Aleen ik vertrouw haar ook niet meer enz
mr het is gewoon hij is dus heel aardig maar iedereen zegt dat hij player is en alles en ik wil zeker geen rela met hem maar vrienden kan toch wel? Of niet ??? .
En sws ik wil niet meer vrienden zijn met i maar ik heb weinig andere vriendne op school en om mee naar buiten te gaan daarom blijf ik eig vrienden met der en ze is ook wel leuk om mee om te gaan maar ze wilt gewoon dat ik ruzie met mensen krijg en steukt dan altijd en zet me vaker heel slecht enz .