Ex liep door toen ik brief wilde geven


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoooi 

Nou guys ik ben echt fucking emo. Ik zat gister avond een hele brief lopen schrijven voor me ex, dat het me spijt en blablabla whatever. Ik wou het dus vandaag geven maar hij had haast omdat hij over 10 min ze examens zou hebben. Dus hij liep en toen zei ik '’stop stop stop'’ en hij liep me voorbij en zei '’broer ga uit me weg'’ en hij gaf me een vibe van tyf nou op man. NOU DAARNA GING IK GELIJK HUILEN WTF. heb dat briefje ook gelijk gescheurd i canttt. WAT MOET IK NU DOEN? ik ben echt emo nu. Gewoon laten? Weer aanspreken? Omggg i cantt anymore ik heb echt schande gepakt. IK HEB JULLIE MENING NODIG. WAT ZOUDEN JULLIE DOEN? hij heeft me trouwens geblokt. dus connecten is geen optie. 

 


16 reacties

THE FULL STORY

Oke nou me ex is dus boos op me en dit komt omdat hij 5 maanden geleden er zelf achter is gekomen dat ik al die tijd heb gelogen over me leeftijd. Ik ben nu trouwens 15 en in juni word ik 16 en hij is nu 18 en in aug word ie 19. Nou toen hij erachter was gekomen en mij daarop aansprak ging ik het een beetje weglachen omdat ik echt in shock was. Ik zei iets van '’HAHAH oeps'’ waarop hij zei '’zo grappig?'’. Dus ik nam het niet echt serieus en daar heeft ie ook gelijk in. Dus daarna bleef hij gewoon boos maar ik was vergeten dat ik nooit echt sorry heb gezegd voor wat ik heb gedaan en uitgelegd hoezo ik t had gedaan. En dit komt omdat ik niet snel dingen toegeef en direct en duidelijk ben omdat me trots te hoog is. Nou hij wilt juist dat ik duidelijk zeg wat ik van hem wil en dat zegt ie ook altijd. Nu heb ik m dus 2 weken geleden gesproken omdat me nicht met m had gepraat waardoor hij me even had gedeblokkeerd ( via insta ). Nou dat gesprek ging echt niet goed want ik begon t met '’ey luister pik'’ en toen zei hij '’praat vooral nog met die attitude.'’ nou toen gingen we praten en hij zei '’vind jij t normaal dat je iemand voor de gek houdt en doet alsof er niks aan de hand is?'’ en toen zei die ook nog '’ik ga geen gevangenis pakken voor een 16 jarige'’ dus hij vind t illegaal ofzo. Ik vind t niet zon drama. Dus ik had alles wat ik wil zeggen gewoon duidelijk opgeschreven op een blaadje en hoe ik me er bij voel en zo en heb ook sorry gezegd. Nou ik zou t dus vandaag geven maar ik zag m lopen en hij had haast dus ik zei '’stop stop stop'’ en hij zei '’broer ga uit me weg'’ dus ik ben nu echt zooo emo i cant. Ik wou nog sorry zeggen en dan doet ie dit? Hij zou toen over 10 min ze examens hebben maar 10 min is veel hoor dus zon haast was t ook niet hoor. Dus nu is me vraag, moet ik het nu zo laten voor hoe het is sinds hij me leeftijd ook een ding vindt. Of moet k m weer spreken als k m weer tegenkom. Heb t gevoel dat ie der echt klaar mee is en dat ie denkt van '’laat me gewoon met rust man'’ maar ja ik weet t allemaal niet meer. Denk dat t een kwestie van tijd is. Wat denken jullie??

Ay, rustig aan, komt goed.

To be honest, 10 minuten voor z’n examens was niet zo een ontzettend handig tijdstip. Ik weet niet waarom hij zo boos is, wellicht kan je dat (kort) uitleggen.

Maar goed; hoe nu verder? Ik raad je aan om een nieuwe brief te schrijven. Opzich is het idee van een brief echt niet slecht. Als het goed is weet je wel waar hij woont. Wellicht kan je de brief in de brievenbus stoppen.

Mocht je daarvoor kiezen (wat mij het handigst lijkt), dan is het wel belangrijk dat je in de brief vermeld dat dit eenmalig is en dat je hem verder met rust laat. Schrijf dat bij voorkeur gelijk aan het begin. Anders zal hij je als stalker zien, en dat wil je niet.

Kortom: schrijf een nieuwe brief, doe hem in zijn brievenbus en dan zien we wel verder. You got this girl!

Edit: ah ik zie in je andere topic waarom hij boos is. Is het misschien een idee als je de brief hier, zonder namen, post? Dan kunnen we je helpen met een goede brief maken om het af te sluiten.

Ik weet niet precies waar hij woont. En hij is dus boos omdat hij er achter is gekomen dat ik loog over me leeftijd. Maar dat is 5 maanden geleden and he STILL MAD. Ik benzoo emo wtf

Edit: ah ik zie in je andere topic waarom hij boos is. Is het misschien een idee als je de brief hier, zonder namen, post? Dan kunnen we je helpen met een goede brief maken om het af te sluiten.

Ik had echt een goeie brief geschreven maar die heb ik nu dus gescheurd. Dus nu moet ik alles even opnieuw gaan schrijven en bedenken. Maar hij laat duidelijk zien dat ie er klaar mee is en hij liep door misschien wilt ie niet eens luisteren. Kga echt huilen wtf

Je attitude en aanpak zijn niet zo handig geweest. Schrijf nogmaals een brief. Een afscheidsbrief om deze periode af te sluiten. Of jij daar nou aan toe bent of niet, hij wil dat wel.

Even voor de zekerheid: heb je er wel echt spijt van of boeit het je echt niet? En hoe oud heb je gezegd dat je was dan?

Ja? denk je dat ie dat wil? Hij liep gewoondoor he. Ik heb echt spijt en dat meen ik oprecht. ik was 14 toen ik iets met m kreeg en hij was 17 dus ja heftig. k zei destijds da t ik 16 was. dus hij verwachtte dat ik dit jaar nog 18 word terwijl ik gewoon 16 word.. 

Nouja je kan het natuurlijk ook laten voor wat het is. De keuze is aan jou:

  1. Een brief schrijven met spijtbetuiging en daarna geen contact meer
  2. Laten voor wat het is en geen contact meer

Nouja je kan het natuurlijk ook laten voor wat het is. De keuze is aan jou:

  1. Een brief schrijven met spijtbetuiging en daarna geen contact meer
  2. Laten voor wat het is en geen contact meer

Ik kan echt niet kiezen omg. Kijk weet je wat het is, hij geeft me geen kans om me excuses aan te bieden. Dus hij heeft me én geblokt en hij loopt me voorbij. Ja dat gaat toch niet. Ik heb een hele lieve brief geschreven gister hoe het me spijt, dat ie een leuke jongen is en ik m t beste wens. Ik kan wel een nieuwe brief schrijven maar hoe moet ik dit geven als hij niet eens wil komen als k m apart roep? Ik weet dit zelf ook niet want t kan ook zijn dat ie gewoon haast had vanwege zijn examens alleen hij kon zeggen '’ik heb geen tijd'’. niet '’ broer ga uit me weg'’ first of all, ik ben je broer niet en je hoort niet zo tegen me te praten wtf.

Kijk weet je wat het is, hij geeft me geen kans om me excuses aan te bieden. Dus hij heeft me én geblokt en hij loopt me voorbij. Ja dat gaat toch niet. Ik heb een hele lieve brief geschreven gister hoe het me spijt, dat ie een leuke jongen is en ik m t beste wens. Ik kan wel een nieuwe brief schrijven maar hoe moet ik dit geven als hij niet eens wil komen als k m apart roep?

Dat gaat niet echt nee, daar ligt keuze 2 meer voor de hand. Heeft het voor jou heel veel meerwaarde als je een brief aan hem schrijft en geeft?

Ik weet dit zelf ook niet want t kan ook zijn dat ie gewoon haast had vanwege zijn examens alleen hij kon zeggen '’ik heb geen tijd'’. niet '’ broer ga uit me weg'’ first of all, ik ben je broer niet en je hoort niet zo tegen me te praten wtf.

Het is inderdaad niet de aardigste toon maar jij opent ook een gesprek met hem (dat nou niet echt een heel gezellig gesprek zou worden) met ‘ey luister pik’.

Kijk weet je wat het is, hij geeft me geen kans om me excuses aan te bieden. Dus hij heeft me én geblokt en hij loopt me voorbij. Ja dat gaat toch niet. Ik heb een hele lieve brief geschreven gister hoe het me spijt, dat ie een leuke jongen is en ik m t beste wens. Ik kan wel een nieuwe brief schrijven maar hoe moet ik dit geven als hij niet eens wil komen als k m apart roep?

Dat gaat niet echt nee, daar ligt keuze 2 meer voor de hand. Heeft het voor jou heel veel meerwaarde als je een brief aan hem schrijft en geeft?

Ik weet dit zelf ook niet want t kan ook zijn dat ie gewoon haast had vanwege zijn examens alleen hij kon zeggen '’ik heb geen tijd'’. niet '’ broer ga uit me weg'’ first of all, ik ben je broer niet en je hoort niet zo tegen me te praten wtf.

Het is inderdaad niet de aardigste toon maar jij opent ook een gesprek met hem (dat nou niet echt een heel gezellig gesprek zou worden) met ‘ey luister pik’.

Ja oke dat s wel waar. denk je dat ie daarom zo doet? Dat gesprek eindigte trouwens met '’kanker op'’ vanuit zijn kant en '’stik'’ vanuit de mijne. Dus ja dat gesprek ging niet echt goed nee

Reputatie 1
Badge +1

Joo,  om eerlijk te zijn zou ik het hier bij laten, aangezien hij je op alles geblokt heeft wil hij duidelijk niet met je praten, en eigenlijk begrijp ik dat ook wel. Je hebt zijn vertrouwen heel erg gebroken. Als je perse je verhaal bij hem wil doen zou ik dat gewoon face to face doen, als je hem nog een keer ziet probeer hem gewoon apart te trekken ofzo. Liegen over jeleeftijd is nooit slim, zeker niet met een leeftijdsverschil van 14 en 17. Maarja daar heb je nu ook niet echt iets aan. Ik denk dat je gewoon moet accepteren dat het klaar is en hem zijn privacy gunnen.

Joo,  om eerlijk te zijn zou ik het hier bij laten, aangezien hij je op alles geblokt heeft wil hij duidelijk niet met je praten, en eigenlijk begrijp ik dat ook wel. Je hebt zijn vertrouwen heel erg gebroken. Als je perse je verhaal bij hem wil doen zou ik dat gewoon face to face doen, als je hem nog een keer ziet probeer hem gewoon apart te trekken ofzo. Liegen over jeleeftijd is nooit slim, zeker niet met een leeftijdsverschil van 14 en 17. Maarja daar heb je nu ook niet echt iets aan. Ik denk dat je gewoon moet accepteren dat het klaar is en hem zijn privacy gunnen.

Ja 14 en 17 is ook raar. Als ik zometeen 16 ben in juni en hij 19 in aug is dat ook raar. 16 en 19 klinkt gewoon vreemd. Maar ja ik wil wel me verhaal kwijt en sorry zeggen. 

Reputatie 1
Badge +1

Joo,  om eerlijk te zijn zou ik het hier bij laten, aangezien hij je op alles geblokt heeft wil hij duidelijk niet met je praten, en eigenlijk begrijp ik dat ook wel. Je hebt zijn vertrouwen heel erg gebroken. Als je perse je verhaal bij hem wil doen zou ik dat gewoon face to face doen, als je hem nog een keer ziet probeer hem gewoon apart te trekken ofzo. Liegen over jeleeftijd is nooit slim, zeker niet met een leeftijdsverschil van 14 en 17. Maarja daar heb je nu ook niet echt iets aan. Ik denk dat je gewoon moet accepteren dat het klaar is en hem zijn privacy gunnen.

Ja 14 en 17 is ook raar. Als ik zometeen 16 ben in juni en hij 19 in aug is dat ook raar. 16 en 19 klinkt gewoon vreemd. Maar ja ik wil wel me verhaal kwijt en sorry zeggen. 

Nou het is niet echt raar ofzo dat je 3 jaar jonger bent, maar het is zeker wel iets wat gezegd moet worden. Ik snap dat je je verhaal kwijt wilt en wil uitleggen waarom je je echte leeftijd niet vertelde, maar hij moet daar ook voor open staan snapje . Ik zou hem gewoon als je hem weer ziet ff vragen of jullie kunnen praten en al zegt hij ja,  aii dan vertel je hem jouw kan van het verhaal. En al zegt hij nee, so be it,  want eerlijk  jij hebt dan al vaak genoeg geprobeerd je excuses aan te bieden.

nou succes dan ig

 

 

 

 

Joo,  om eerlijk te zijn zou ik het hier bij laten, aangezien hij je op alles geblokt heeft wil hij duidelijk niet met je praten, en eigenlijk begrijp ik dat ook wel. Je hebt zijn vertrouwen heel erg gebroken. Als je perse je verhaal bij hem wil doen zou ik dat gewoon face to face doen, als je hem nog een keer ziet probeer hem gewoon apart te trekken ofzo. Liegen over jeleeftijd is nooit slim, zeker niet met een leeftijdsverschil van 14 en 17. Maarja daar heb je nu ook niet echt iets aan. Ik denk dat je gewoon moet accepteren dat het klaar is en hem zijn privacy gunnen.

Ja 14 en 17 is ook raar. Als ik zometeen 16 ben in juni en hij 19 in aug is dat ook raar. 16 en 19 klinkt gewoon vreemd. Maar ja ik wil wel me verhaal kwijt en sorry zeggen. 

Nou het is niet echt raar ofzo dat je 3 jaar jonger bent, maar het is zeker wel iets wat gezegd moet worden. Ik snap dat je je verhaal kwijt wilt en wil uitleggen waarom je je echte leeftijd niet vertelde, maar hij moet daar ook voor open staan snapje . Ik zou hem gewoon als je hem weer ziet ff vragen of jullie kunnen praten en al zegt hij ja,  aii dan vertel je hem jouw kan van het verhaal. En al zegt hij nee, so be it,  want eerlijk  jij hebt dan al vaak genoeg geprobeerd je excuses aan te bieden.

nou succes dan ig

 

 

 

 

At this point ga ik t niet eens meer proberen. Deze jongen weet wat hij wilt, en als hij iets wilt gaat hij erachter aan. if he wanted to, he would. Ik ga m gewoon met rust laten

nou guys dankjewel nog he

Reageer