Vraag

ex en beste vriendin

  • 4 June 2020
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

eind januari is het met mijn (toen die tijd) vriendje uitgegaan. Eerst vond ik het heel jammer en was ik heel emotioneel waardoor ik steun kreeg van een goede vriendin van mij. Na een tijdje (ik denk 2 maanden) krijg ik ineens een appje van mn ex waarbij hij zegt dat hij die vriendin leuk vindt maar dat hij dat eerst tegen mij wou zeggen (vond dat zelf heel netjes). Ik had er gelijk een heel naar gevoel over en dat heb ik bij haar ook duidelijk gemaakt. Maar dat negeerde ze totaal en ze hebben verkering genomen en sindsdien hebben ze. Nou krijg ik steeds fotos en verhalen van hun te horen en merk dat ik me niet comfortabel met de situatie voel (ook omdat het nu wel een tijdje aan is, had ik niet verwacht). Met mn ex praat ik niet meer en heb die vriendin ook al een tijdje niet gezien. Wat zou ik kunnen doen/zeggen?

xxxx


1 reactie

Ik snap dat het geen fijn gevoel is, ik zelf zou het echt niet accepteren als mijn vriendin me dit zou flikken dan vind ik dat ze geen echte vriendin is want ze denkt niet aan jou, en als je vriendinnen bent zou je ook elkaars ex niet willen lijkt mij. Als zij nu met hem een relatie heeft dan heeft ze hem boven jou gekozen en als ze je ook nog is niks meer laat horen weet je ook genoeg dat het geen goede vriendin is. Ik zou haar laten weten dat ze dit niet kan maken en haar uit je leven zetten. Want dit is geen vriendschap

Reageer