Skip to main content

ex, dagdromen,brein oppeens uit,scareddd

• November 26, 2025
  • 0 reacties
  • 10 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey ik wil even wat vertellen over mijn brein laatste tijd het doet heel wierd ben 16 en een meisje met adhd en waarschijnlijk adhd 

Nou hier begin ik ik heb de laatste tijd gedachtens van wat er zo genaamd gaat gebeuren soort van scenarios en ik weet dat het niet echt gaat gebeuren maar toch geloof ik het dan bijv had ik soort van een dag droom dat me ex naar me toe komt om me te halen en me nog een keer sexueel te misbruiken en dna als ik dingen zie in het echt wat ook in die dag droom gebeurde ben ik zo bang dat het echt gaat gebeuren en bijv stel het gebeurde in me dagdroom bij een bepaalde supermarkt dan ontwijk ik doe supermarkt en als ik zo'n dag droom heb voelt het ook heel echt alsof het echt gebeurd en dan pas na een tijdje weet niet hoelang want heb geen besef tijd daarvan maar dan pas na een tijdje heb ik door dat het maar een dag droom was. Maar dat is dus van wat me brein wierd doet. En ook van dat me brein (gedachtes maar noem het hier effe brein) zo zegt van dat ik dat niet mag eten of juist mezelf moet vol stoppen met eten of een bepaald soort eten dat ik sta moet eten anders raak ik in paniek. Ook is me hoofd elke dag bom vol met alles dus ook van hier voor van dingen die gaan gebeuren zogenaamd en dingen voor in de toekomst die gaan gebeuren negatieve gedachtes en gewoon me hoofd is echt zo vol steeds dat die dan zo vol is dat ik soort van error krijg en oppeens heel erg moet huilen of overgeven of me brein uit gaat en oppeens niet meer kan lopen ik vind het zo scary en ja dat eigenlijk wou ik vertellen ik snap der geen snars van mezelf haha byee guyyssss (was gister jarige)