Skip to main content

Hey iedereen

Ik zit met een vraag en een probleem. 

Mijn ex appte me net. Het is me ex omdat hij vreemdging  en ik zag t niet meer zitten en ik heb nu ook een ander.  Hij vertelde me Doodleuk  dat hij nu weer een ander meisje heeft dit is niet eens het ergste natuurlijk. Hij heeft er al 2 na mij gehad dit word de 3de.  Maar nu blijkt ie haar wel te knuffelen/zoenen Zoals hij bij mij nooit gedaan heeft.  En zijn afspraken na te komen. Deed ie bij mij nooit.  Gebeurde altijd wel iets.  Dit is best pijnlijk

Groetjes 

 

Rach

 

ouch, wel fijn dat hij is verbetert maar naar voor jou dat hij dat niet bij jou kon doen. Ik zou genieten van de relatie die je nu hebt. Ook denk ik dat hij zich nog niet over jullie relatie heeft kunnen zetten (ik bedoel app je nou serieus je ex over je liefdes status?? klinkt nogal jaloers.) Of dat hij zich beter wil voelen dat jou. In ieder geval wens ik je veel gelukt met je relatie en hoop ik dat je ex je niet meer appt. :) 


Hey,

Thx voor de reactie.  Maar ik app mijn Ex niet. Hij gaat mij anoniem op snap en op insta foto's en filmpjes sturen van hem en zijn vriendin.  Ik zoek hem ook voor de rest ook niet meer op.  Ja mijn huidige relatie ken niet beter.  Ik zou niet weten waarom hij dit doet maar ik vind het wel irritant. 

:D


Wat een **t mens…. 
dat doe je toch niet….. 

 

negeren dus!

en veel suc6 met je vriendje nu! 
groetjes

 Mij_Niet_Gezien 


Reageer