hey lieverds eerst en vooral sorry dat ik de laatste tijd zo stil ben en dat jullie niet zo veel meer goren en zien van mezelf dat spijt me enorm de redenen waarom ik zo stil en afwezig ben is omdat ik momteel nog herstellende ben van afgelooen vrijdag toen is er helaas een dubbele zelfmoordpoging gebeurd daartussen ook nog is gevallen met de fiets gelukkig niet al te erg maar dan normaal gezien spreek ik er nier graag over maar ik moet het toch nog is eventjes kwiit kunnen aan iemand zoals de meeste van jullie wel wetenis men thuis situatie niet al te best en tword alleen maar erger naar mijn gevoel toch de nodige discusses en ruzies en woordenwusselings blijven er maae komen meesten deels door mij want tis toch altijd mijn shuld de laatste tiid is het gewoon echt niet meer leuk thuis zeker nier als papa er is gisteren bij het avond eten was het.weer raak en zo uiteindelijk men eten en spullen genomen en ben ik buiten gaan verder eten waarna hij een tijdje later naar buiten kwam en met eten gooide naar mij ( gebakken vierkantige blokjes ) opzich niet zo erg maar was er wel van geschrokken waardor ik ging roepen zoals ik meestal wel doe als er iets gebeurd of als het botst tussen ons ook savonds was het op een bepaald moment weer raak dat we weeral botste met elkaar en dat hij boos werd hij haalde men verleden er weer bij van de politie en noem maar oo hij zij ook dat ik weer moest veranderen want dat hij me kots beu is en dat het niet lang meer zal deuren voor hij ontploft gebeurd wel waker dat hij dat zegt het enigste wat tegenwoordig nog teld.voor hem is bier bier en nog is bier niet dat hij altijd veel drinkt maar de laatste tijd of
toch sommige dagen kan gij bv wel redelijk veel deinken maar ja dat zijn we ondertussen al gewoon wetend dat ik vorigeweek dinsdag al wenend ben vertrokken op men vrijwilligers werk gewoon omdat ik gewoon weg nier naar huis wilde gaan ondertussen zijn we weer een weekje verder zijn we terug dinsdsg en weet ik zowiso al alle denk ik toch hoe is straks weer naar huis zal vertrekken waarschijnlijk weer al wenend zoals de afgelopen keer achteraf ook nog een hele uitbrander gekregen van de mevrouw van de bus omdat ik blijkbaar 1 minuut te laat en dat ze al had aangeven dat ik er niet was uiteindelijk heb ik ze zien vertrekken net zoals die van de ochtend die was ook vertrokken terwijl ik nog onderweg was gelukkig is hij terug gekomen maar dan nog zij is ook wel terug gekomen en gestopt maar ja wel met een hele preek van hier tot in Tokio waar ik op die moemten toaal geen behoefte en zin in had natuurlijk was het gevolg van heel die preek dat ik me nog slechter voelde dan dat ik me al voelde en dat ik gewoon bijna heel de rid heb liggen gewoon puur uit frustraties en boosheid en teleursteling en zo verder al de rest zal ik jullie nog wel is oo een andere keer vertellen heb jullie voor.nu al genoeg lastig gevallen door hier weer een hele lange tekst te schrijven over goe het nu met me ging en die er gewoon weg weer is eventjes uit moest hopelijk zijn jullie niet boos of teleurgesteld in me dike kus en knuffels liefs blinkende zwaan
Hey Blinkende Zwaan,
Echt verschrikkelijk dat je vader zo doet en dat je twee keer zelfmoord hebt geprobeerd te plegen.
Ga er echt met iemand over praten! Vanzelf gaat het echt niet weg! Probeer met iemand te praten die je echt vertrouwd zoals je mentor of vertrouwenspersoon of een vriend(in). Jij verdient zoiets echt niet!
Pleeg alsjeblieft geen zelfmoord! Het is soms zwaar, maar dat is het echt niet waard! Als je denkt dat je weer een zelfmoordpoging gaat doen, kan je met 113 bellen of chatten.
Het helpt heel erg om kleine dingen te doen waar je helemaal rustig of blij van wordt. Dat kan van alles zijn. Ook helpt het bij mij heel erg om een verhaal te schrijven.
Wat verreweg het meeste gaat helpen is toch het aan iemand vertellen, hoe moeilijk dat ook is.
Succes en mijn medeleven!
Groetjes iemand.
Hey lueverd dankjevoor je lieve woorden ik weet dat het I'd moelijk is om er met iemand over te praten gelukkig heb ik iemand waar ik ongeweer om de 3 weken mee gaan praten zij weet in principe al redelijk veel van me behavelve van de laaste 3 pogingen en al de rest dat ik de voorbije dagen heb gedeeld met jullie helaas kan ik het aan niemand vertellen omdat ik helaas bijna niemand heb ook niet op school want daar ga ik niet meer naar toen doordat ik al een aantal jaar ben afgestudeerd zit ik nu mijn 2de jaar al thuis het enigste dat ik heb is 1keer de week vrijwilligers werk en voor de rest van de dagen zit ik eigelijk altijd thuis sorry voor de late reactie maar het was hier nogal druk en hectisch
Je zou misschien naar je huisarts of psycholoog kunnen gaan om mee te praten. Zij zijn er om je te helpen en weten vast wel hoe het verder moet.
Groetjes iemand.
Hey dat is me idd ook al aangeraaden maar is niet haalbaar door bepaalde dingen helaas begibt de dag slecht doordat Ik men sluitels kwijt ben ..
Misschien kan je met 113 bellen of chatten. Zij kunnen je vast wel naar iets doorverwijzen.
Groetjes iemand.
IK weet het niet zo goed sorry niet slecht bedoeld
Heyy Blinkende Zwaan!
Het is niet niks wat je allemaal mee maakt zeg.. En je valt ons echt niet lastig met je verhalen hoor als je dingen wilt delen mag dat hier altijd!
Ik denk echt dat je hier met iemand over moet gaan praten. Praten is een enorm grote stap, maar ik geloof erin dat je dit kan! Je zou met een vriendin/vriend kunnen praten of met je mentor, een docent of met je huisarts.
Lost in Life zegt het ook al goed, maar ik herhaal het ook nog een keer. Zelfmoord lijkt de oplossing, maar is het echt niet! Als je denkt dat je jezelf (weer) wat aan wilt gaan doen kan je altijd contact opnemen met 113.
Verder helpt het inderdaad om leuke dingetjes te blijven doen hoe klein deze dingetjes ook zijn! Je zou een stukje kunnen lopen door de natuur en je hoofd legen, muziek luisteren.. dingen die jij leuk vind!
Groetjes van mij.
Dat je het niet zo goed weet is vervelend, maar je zal toch iets moeten doen. Je wil niet dat het erger wordt.
Groetjes iemand.
Sorry ..
Blinkende Zwaan, je hoeft echt geen sorry te zeggen! Iedereen is hier juist om je te helpen. Jij moet je echt de schuld geven van hoe je je voelt! Jij lijkt me een heel aardig persoon, dus neem alsjeblieft niks kwalijk als je iets moeilijk vindt!
Groetjes iemand.
Sorry ..
Heyy
Je hoeft inderdaad echt geen sorry te zeggen. Wij willen je heel graag helpen!
Misschien is het makkelijker om een brief te schrijven naar bijvoorbeeld de huisarts of om een mailtje te sturen naar de gene met wie je om de 3 weken praat. Dan kan je op die brief/Mail alles schrijven wat je wilt en denkt. Misschien gaat het dan wat makkelijker voor je.
Groetjes van mij.
Hoi,
We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.
Groetjes,
Merijn
De Kindertelefoon
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.