Skip to main content

heyy

het gaat even niet zo goed thuis ik heb  vaak ruzie met me ouders en me broertje.

en me ouders zeggen dat ik te boos doe en ik ben zo klaar met ze. ik wil gewoon even weg van thuis voor een paar weken. en me hoofd zit gewoon vol met allemaal dingen 

weten jullie wat ik moet doen ?

Heee, miss kun je even naar familie. Bijvoorbeeld opa of oma als je die hebt of een fijne tante ofzo?

Ik hoop dat je er uit komt :)

Xx


@Girl.anoniem 
Hey 

ik mag me oom en tante om een reden niet meer zien en me opa en oma’s zijn allemaal al overleden anders was ik wel naar hun gegaan maar ik weet echt niet wat ik moet doen 


Ohnee, sorry dit is pijnlijk denk ik. :(

Miss heb je een goede vriend of vriendin waar je bij kan logeren? Het probleem is alleen dat dat vaak maar 1 nachtje is…

Verder weet ik t ook nie zo goed eig, miss weet kun je met de kindertelefoon chatten of bellen voor tips?

Of met veilig thuis, ik weet alleen nie of hun ook kunnen helpen in dit soort situaties, mr ze kunnen vast wel tips geven :)

Xx


Ohnee, sorry dit is pijnlijk denk ik. :(

Miss heb je een goede vriend of vriendin waar je bij kan logeren? Het probleem is alleen dat dat vaak maar 1 nachtje is…

Verder weet ik t ook nie zo goed eig, miss weet kun je met de kindertelefoon chatten of bellen voor tips?

Of met veilig thuis, ik weet alleen nie of hun ook kunnen helpen in dit soort situaties, mr ze kunnen vast wel tips geven :)

Xx

Ja we krijgen ook gesprekken met veilig thuis en zo ik ben nu bij een vriend van me waar ik een weekje kan blijven zijn ouders zijn op vakantie dus kon wel bij hem blijven maar daar na weet ik nog niet.

 


Ohh das dan wel echt fijn ja 🙂 veilig thuis helpt je vast wel verder xx


Reageer