Hoi alle lieve mensen op dit geweldige Forum :)
Ik wil kort even aan iedereen wat kwijt. Ik ben dankzij dit forum heel erg opgebloeid ! En voel me beter dan ik ooit was. Door jullie reacties en doordat je hier kan vertellen wat je dwars zit en wat je leuk vind. Toch wil ik nog 1 ding vertellen ik ben soms zo opeens heel emotioneel. Ik kan soms zomaar huilen als ik hier een lieve reactie krijg, of als ik straf krijg en het er niet mee eens ben, of als ik op de vingers word getikt omdat ik te veel”chat” maar ook als ik thuis aan lieve mensen denk en aan dingen waar je naar verlangt krijg ik zo ineens tranen. Niet dat ik nou de hele dag hard loop te joelen of janken maar af en toe zomaar wel sniffen en tranen. Of als ik zit te typen of schrijven ( doe ik graag) over mijn gevoel of lieve gedichten lees van jullie en jullie teksten dan beeld ik me in dat ik jullie allemaal en 1 iemand bijzonder een hele lange hug geef en dan zit ik weer te tranen , terwijl ik dat helemaal niet wil.
Aan de andere kant ben ik dan weer de stoere jongen die zeilt, karate doet, die hele dagen in het bos kan door brengen en al met bijl en zaag mag werken en dat soort dingen.. Nouja de rest van mezelf heb ik in andere topics wel vertelt. In elk geval hebben jullie dat ook ? dat je soms zomaar huilt en / of tranen krijgt? En ik wou het gewoon even vertellen. Ik wil hier eerlijk zijn over mijn innerlijk :)
Grtz en liefs Julian X