Vraag

Even wat vertellen

  • 22 February 2022
  • 45 reacties
  • 690 Bekeken

Reputatie 7
Badge +17

Hoi alle lieve mensen op dit geweldige Forum :)

Ik wil kort even aan iedereen wat kwijt. Ik ben dankzij dit forum heel erg opgebloeid ! En voel me beter dan ik ooit was. Door jullie reacties en doordat je hier kan vertellen wat je dwars zit en wat je leuk vind.  Toch wil ik nog 1 ding vertellen :blush:  ik ben soms zo opeens heel emotioneel. Ik kan soms zomaar huilen als ik hier een lieve reactie krijg, of  als ik straf krijg  en het er niet mee eens ben, of als ik op de vingers word getikt omdat ik te veel”chat” maar ook als ik  thuis aan lieve mensen denk en aan dingen waar je naar verlangt krijg ik zo ineens tranen.  Niet dat ik nou  de hele dag hard loop te joelen of janken maar af en toe zomaar wel sniffen en tranen.  Of als ik zit te typen of schrijven ( doe ik graag) over mijn gevoel of lieve  gedichten lees van jullie en jullie teksten dan beeld ik me in dat ik jullie allemaal en 1 iemand bijzonder een hele lange hug geef en dan  zit ik weer te tranen , terwijl ik dat helemaal niet wil.

Aan de andere kant ben ik dan weer de stoere jongen die  zeilt, karate doet, die hele dagen in het bos kan door brengen en al met bijl en zaag mag werken en dat soort dingen.. Nouja de rest van mezelf heb ik in andere topics wel vertelt.  In elk geval hebben jullie dat ook ? dat je soms zomaar huilt en / of tranen krijgt?  En ik wou het gewoon even vertellen.   Ik wil hier eerlijk zijn over mijn innerlijk :)

Grtz en liefs Julian X


45 reacties

Reputatie 7
Badge +7

@MCES

ik hoop weer wat vaker actief te zijn op het forum en ik kan niet wachten om deel te worden van jullie groep:)

slaap lekker<3

-kwakend1tje

 

 

Natuurlijk, wij zijn allemaal heel actief alleen @Ellen is helaas weg voor een tijdje en dat maakt ons allemaal heel verdrietig😓

Reputatie 7
Badge +17

(Onnodige quotes verwijderd)

Ik hoop eigenlijk dat er iemand van de Kindertelefoon mee leest misschien kunnen ze Ellen mailen ofzo. We missen  haar nu al !  Ik bedoel dit niet  brutaal maar zou fijn zijn, :)

Hoef geen uitleg meer

Straks krijgen jullie weer een waarschuwing 

 

X Zelle 

Reputatie 7
Badge +7

(Onnodige quotes verwijderd)

Wij gingen vaak off tpc en daardoor kreeg @Julian12 een 1e officiële waarschuwing. Daardoor was @Ellen heel boos om en daarom komt ze voorlopig niet meer op de forum😓

Reputatie 4
Badge +2

Hoi allemaal, 

Ik lees dat jullie het niet eens zijn met de waarschuwing die je ontvangen hebt. Ik kan me wel voorstellen dat dat bepaalde emoties kan oproepen, maar dat is helemaal niet onze bedoeling! We vinden het super fijn dat jullie elkaar zo goed helpen op het forum, maar wanneer er een (lichte) overtreding plaatsvindt geven wij een (eerste) waarschuwing om het forum zo veilig en overzichtelijk mogelijk te houden. 

Wanneer je het niet eens bent met de waarschuwing die je ontvangen hebt kun je hier bezwaar tegen maken door een mail te sturen naar forum@kindertelefoon.nl en daarbij uit te leggen waarom je het er niet mee eens bent. De community manager bekijkt dan de waarschuwing en jouw argumentatie en laat dan weten of de waarschuwing wordt teruggedraaid. 

 

Groetjes, 

Laura | De Kindertelefoon

Oké 

Sorry kindertelefoon 

Wij nu niet meer off tpc

Dus gaan we weer naar de topic : Even wat vertellen 

Sorry @Julian12 

 

X Zelle 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Zelle  helemaal geen probleem niet jouw schuld :) ik heb de straf  geaccepteert en zal beter opletten :) Ik ben  het eens , we gaan weer on topic : vandaag vanmorgen had ik ook weer zo'n momentje ik zag een soort reclame op tv van kinderen in een arm land en dat schiet bij mij ook binnnen, zo zielig :disappointed_relieved:  ik zou iedereen dan wel willen helpen … en dan ga ik nadenken enzo. Maar hun hebben het nog veel erger en dan denk ik waar klaag ik over.

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Hoi, man wat loop ik achter aub ellen kom terug we kunnen je niet missen je bent zo een geweldig persoon net als alle anderen hier ik hoop inderdaad dat ik @Ellen  En @Julian12  Ontmoet bij de scouting ik ga nog regelen dat ik erop kan en inderdaad een hechte groep ik ben er trots op dat we die kunnen creëren en on topic ik moet ook janken om de meeste berichten hier en om films soms storend maar het lucht altijd op

Deze ook even hier omdat het hier ontstond :

Hoi lieverds ik kan jullie ook opbeuren met een verhaaltje. Ik was gister boos en verdrietig en ik heb vanavond een lief bericht gekregen van de ktf en alles is weer goed wmb :):D ik kan vanwege privacy en regels verder hier niet op ingaan maar ik blijf 😊 

Sorry voor dat ik jullie liet schrikken en lief dat jullie me niet willen missen ik huilde ervan.  Julian dat je me wou smeken raakt mij enorm 😍 het hoeft niet hoor het is vergeten en vergeven.

Alles weer top op dit gebied !!

Lieve groetjes Ellen -xxx- 

Reputatie 7
Badge +19

Gelukkig maar dat je terug bent we hebben je gemist

Reputatie 7
Badge +7

@wilhelmavemela is alles goed met je, normaal reageer je altijd snel en nu pas 3 uur later😓

Reputatie 7
Badge +14

Heyy lieve @Ellen

Super dat je blijft! We hadden je gemist, ook al was het maar voor een dag.

Wat aardig van de KT dat ze je een mailtje hadden gestuurd. 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

@wilhelmavemela is alles goed met je, normaal reageer je altijd snel en nu pas 3 uur later😓

Ja klopt ik heb de hpv prik gehaald.dus vandaar maak je geen zorgen ik vind jullie nog steeds aardig;)

Reputatie 7
Badge +7

 

Oh oh, ik hoop dat je je niet ziek voelde❤️

Reputatie 7
Badge +17

Ook mijn reactie hier ff

Hoi Ellen, gelukkig !!  Heel fijn en lief !  Wat een opluchting, bij mij is ook alles goed en uitgepraat zeg maar.  Ik kan er ook niet te veel over kwijt maar ik heb nu duidelijke afspraken en daar ga ik mij ook aan houden :)  Dus on topic ik heb vandaag een goed bericht gehad en ik weet waar ik aan toe ben dat is wat ik kan vertellen en ik ben blij  :sunglasses:

En vandaag heb ik een nieuwe hoofdlamp gekocht en die is zo sterk dat het wel daglicht lijkt op het erf haha :bulb:  zo fel. Maar handig want ik ga binnenkort met een leidster en haar man mee met en nacht cache zo heet dat, dan loop je een stuk met allemaal opdrachten onderweg. Zin innnnn ! :):)

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

 

Oh oh, ik hoop dat je je niet ziek voelde❤️

Nu nog  niet maar morgen misschien wel laten we duimen

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela  zeker duimen we  ! :heart_eyes:

Grtz liefs Julian X

Hoi alle lieve mensen op dit geweldige Forum :)

Ik wil kort even aan iedereen wat kwijt. Ik ben dankzij dit forum heel erg opgebloeid ! En voel me beter dan ik ooit was. Door jullie reacties en doordat je hier kan vertellen wat je dwars zit en wat je leuk vind.  Toch wil ik nog 1 ding vertellen :blush:  ik ben soms zo opeens heel emotioneel. Ik kan soms zomaar huilen als ik hier een lieve reactie krijg, of  als ik straf krijg  en het er niet mee eens ben, of als ik op de vingers word getikt omdat ik te veel”chat” maar ook als ik  thuis aan lieve mensen denk en aan dingen waar je naar verlangt krijg ik zo ineens tranen.  Niet dat ik nou  de hele dag hard loop te joelen of janken maar af en toe zomaar wel sniffen en tranen.  Of als ik zit te typen of schrijven ( doe ik graag) over mijn gevoel of lieve  gedichten lees van jullie en jullie teksten dan beeld ik me in dat ik jullie allemaal en 1 iemand bijzonder een hele lange hug geef en dan  zit ik weer te tranen , terwijl ik dat helemaal niet wil.

Aan de andere kant ben ik dan weer de stoere jongen die  zeilt, karate doet, die hele dagen in het bos kan door brengen en al met bijl en zaag mag werken en dat soort dingen.. Nouja de rest van mezelf heb ik in andere topics wel vertelt.  In elk geval hebben jullie dat ook ? dat je soms zomaar huilt en / of tranen krijgt?  En ik wou het gewoon even vertellen.   Ik wil hier eerlijk zijn over mijn innerlijk :)

Grtz en liefs Julian X


Ja haha,

Grapig dat je dat zo zegt. ik heb precies hetzelfde. Ik kan de stoere bad boy uithangen maar ik kan na een emotionele veel al lopen janken :( . Maarja als ik wil janken dan doe ik dat gewoon. Ik ben niet bang mezelf te laten zien zoals ik ben. Ik ben wie ik ben :)

Loveeee,

JustTalking  ​​​​​​​

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @justtalking  haha ja fijn is dat om te weten :)  Ik ben er ook steeds makkelijker en open in. Die onzin dat “jongens niet mogen huilen”vind ik echt flauwekul inderdaad 😉 want als dat niet zou mogen zouden we het ook niet kunnen denk ik 😃 en ik heb precies dat ook wat je zegt. Goed om te horen dankjewel !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +2

Ahw wat lief dit !  Helemaal mee eens zeker dat laatste wat je zegt !

En ja dat heb ik ook vaak, ik kan soms huilen om muziek of een verhaal. Ook dingen die je ziet over kindertjes die het moeilijk hebben. Of baby dieren die net geboren zijn en alles moeten leren. Of jouw verhaal en jouw mooie lieve brief in die brieventopic. Ook de brieven van anderen.Stoer dat jij daar zo eerlijk in bent. Ik vind het super dat een jongen zo open is. Haha zelfs als ik zoiets typ en me warm voel krijg ik al wat natte ogen 😊

PS ik heb nu al je topics bekeken. Indrukwekkend ! Je bent bijzonder.  Ik ga ook de topics van een paar andere lieve mensen bekijken! Die zijn ook bijzonder ! <3

Groetjes Maiskolfje

Reageer