Skip to main content

hey forumleden! ik ben nieuw hier, ben meisje en bedankt voor je reactie alvast! 

ik wil gewoon even mijn verhaal typen, 

het gaat op dit moment goed met mij ik weet wie ik ben en wat ik wil. met mijn lovelife gaat het ook goed, het is nu vakantie en mijn crush zit nu in LA en ik ben weer terug van vakantie dus wel tijdsverschil. 17 juli in de nacht hebben we elkaar verteld dat we elkaar leuk vonden, daarna de hele nacht geappt. we zijn bij elkaar de persoon waar we aan denken wanneer we gaan slapen en wakker worden, iedere ochtend en avond is het lekker slapen of goeiemorgen met een hartje.  maar daarbuiten, het gaat oprecht goed. ik ben ondertussen veel zelfverzekerder geworden en mijn mindset is ook zoveel beter. ik ben tijdens mijn weg naar beste versie van mezelf en mindset veranderen geteld 10 vrienden/vriendinnen kwijtgeraakt. maar ik lig er niet wakker van. het waren allemaal van die types die niks waren zonder vrienden, en hopeloos opzoek zijn dat mensen hun mogen of van hun houden. zo was ik, nu niet meer. je mag me of je mag me niet, klaar. ik ga mensen niet pleasen om te blijven. ik heb nu geteld 1 beste vriendin, 1 online vriendin en mijn crush waar ik tegen praat, verder alleen maar half vrienden waar ik streak mee heb en 1x per maand mee praat ofzo. ik vind t niet zo erg. ik ben blij met mezelf en dat is t belangerijkste. ik merk aan mezelf dat ik ook wel bezig ben met seks en liefde, niet erg. maar ik ben 13 bijna 14 en ik vind mezelf soms te jong voor mijn acties bahhaha maar t geeft niet ik denk dat ik ook maar eens moet accepteren dat groter en ouder word. gek eigenlijk, eerst wou ik zo graag dat iedereen mij mocht, ik was onzeker en ik wou graag wat ouder doen enzo, is helemaal weg. ik ben blij. ik denk dat dat komt omdat ik mijn omgeving heb veranderd en mijn mensen heb gevonden, alsnog wil ik graag nog meer mensen leren kennen. maar alsnog, social media ben ik ook heel blij mee, ik zit er veel op (vind mn vader niet zo leuk hah) maar ik ben deel van communitys met zelfde interesses en dingen. oja ik heb ook me eerste sigaretje gedaan en puffje, beetje laf i know was gewoon nieuwschierig ik ben trouwens meer een herbal sigaret type dan nicotine. dus ja 1x per maand kruiden roken lmao. i know is slecht maar ben niet verslaafd ofzo en ik doe t alleen omdat ik t soms gw lekker vind om met mezelf te zijn en gewoon even na te denken. ajja ik krijg nu waarschijnlijk een reactie van stop nee doe niet, (je hebt gelijk) maar ik vape niet en niks met nicotine. oja ik ben trouwens wel beetje spiriwiri typetje ik vind dat allemaal heel interessant bahhaha en ik doe aan zo iets met lucide dromen  en met die realiteiten enzo maar daar maak ik wel een keer een topic over. t enige wat nu iets minder gaat is gezinssituatie, veel ruzie enzo. maar dat hoort erbij. nu ik dit zo teruglees klink ik echt heel oud maar ja ik ben maar gw een meisje van 13 die gewoon even wou kletsen ofzo. nou voor nu, bai bai! 

Hey,

Echt fijn dat het beter gaat!

Ik zal je maar niet vertellen dat roken niet goed is… 

Ik ben echt blij voor je! Ik weet zeker dat je dit verdiend!

En tja, ruzie met je ouders. Herkenbaar, ik heb ook steeds vaker ruzie met ze. Dat hoort er (helaas) gewoon bij.

Blijf doorzetten!

Ajuus!


Reageer