Vraag

even van me af schrijven

  • 24 September 2023
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heeyy ik heb eigenlijk niet echt een vraag, maar ik wil gewoon even van me afschrijven. Ik heb het wel over een eetstoornis en zelfbeschadiging, dus lees het niet als je daardoor getriggerd wordt <3

Nu school weer begonnen is ben ik teruggevallen in mijn eetstoornis. Ik eet niet op school, zoek alle mogelijke manieren om eten te kunnen skippen, moet van mezelf in de nacht sporten, ik braak elke schooldag minstens 1 keer en ik ben heel erg bezig met mijn gewicht en lichaam. Tegen mijn ouders zeg ik dat het allemaal heel goed gaat en dat ik niet meer braak. Ik wil niet nog een keer hun vertrouwen beschadigen, maar ik mag van mezelf gewoon niet de waarheid vertellen. Het is soms zo vermoeiend om de hele tijd bang te zijn dat iemand erachter komt dat ik lieg en ook gewoon om weinig energie en concentratie te hebben enzo.  Ik moet doorgaan met afvallen totdat ik ondergewicht heb, iemand het door heeft en ik eindelijk mijn doel heb bereikt. Het klinkt gek, maar ik wil aan de ene kant zo graag dat het zichtbaar is aan mijn lichaam dat ik het moeilijk heb. Op een gezond gewicht voel ik me zo'n aansteller, als ik echt dun ben maken mensen zich misschien echt zorgen. Aan de andere kant wil ik ook dat niemand het doorheeft en dat ik gewoon kan blijven doen wat ik doe. Al denk ik soms ook, wat doe ik met mijn leven. Waarom verpest ik feestje, schoolreizen, etc met die kuteetstoornis. Ik verpest het voor mezelf, maar ook voor mijn omgeving. Nu ben ik ook weer teruggevallen in zelfbeschadiging en ik baal zo van mezelf. Ik was net twee maanden clean en nu lukt het me niet meer. Ik ben ook bang dat mijn ouders dat zien. 

Nou dit was mijn vent weer :) 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik wou toch even veel sterkte wensen! En dat je een keer terug valt kan gebeuren hoor. Je komt er vast weer uit! En we willen hier altijd helpen! Sterkte en kracht voor jou! 

Tover xxx

Reageer