hoi ik ben een meisje van bijna 14 en ik heb even allemaal problemen.
ik heb in totaal 8 problemen
oke laten we beginnen
- ik zit nogsteeds met het probleem met die jongen die (waarschijnlijk) mishandeld wordt (ander topic legt meer uit). ik zou het melden tegen een leiding maar ik weet niet hoe en ik voel me nu schuldig dat ik hem niet help.
- ik zit in de 3e klas en ik heb 4 vrienden daar. 3 meiden en 1 jongen. 2 meiden zijn nieuw en de jongen is nieuw. 1 van die nieuwe meiden is een soort aanbidder van m'n andere vriendin die ik vorig jaar al had. die vriendin is een soort aanbidder van het andere nieuwe meisje. en de jongen die is een beetje de aanbidder van iedereen. dan ben ik er nog. ik ben er bij, ik kan ze vrienden noemen en ik zit bij hun in de pauze. maar in de klas ben ik meestal degene die alleen zit. ik heb het gevoel dat ze mij er niet bij willen hebben.
- ik maak me zorgen om mijn cijfers. ik heb laatst een 4 gehaald en ik heb wel meer lage cijfers. mijn hoogste cijfer is een 8.2. ik weet niet waar het door komt maar ik kan ook niet leren ofzo.
- ik heb mijn vader nogsteeds niet verteld dat ik (ook) op meiden val. elke keer als ik het probeer dan wil ik het helemaal in mijn hoofd klaarmaken maar dan komt de gedachte weer dat hij het helemaal niet leuk gaat vinden.
- ik heb steeds vaker last van een eetbuien en daar wordt ik dus boos over en eet dus meer. later eet ik weer niet/minder zodat ik niet teveel aankom maar dan heb ik vaak nog wel honger.
- doordat ik veel topics zie met zelfmoord denk ik er zelf ook meer over.
- ik wil graag non-binair zijn en ik heb dus aan mijn broer gevraagd of hij mij zou willen noemen van hoe ik in roblox heet. daar ben ik ook non-binair en heb ik 2 namen. toen ik het aan heb vroeg om het te doen ging hij de hele tijd ontwijken om mijn naam te zeggen. en als hij mijn naam noemt dan zegt hij mijn echte naam.
- ik ben binnenkort jarig en vorig jaar heb ik gezegd dat ik mijn verjaardag niet wil vieren. ik wil het dit jaar ook niet maar dan ben ik bang dat iedereen het gevoel heeft dat ik hun allemaal gewoon niet wil zien. mijn broer snapt volgensmij niet dat mijn verjaardag mij niks boeit. hij heeft ook iets op de telefoon die de dagen aftelt tot iets is. hij zegt dus telkens 'nog zoveel dagen tot je verjaardag’. dan zeg ik telkens dat hij daarmee moet stoppen. niemand weet het maar voor mij is een verjaardag gewoon een bevestiging dat ik weer een k*t jaar heb overleefd.
is er iemand die een manier heeft dat ik iets hiervan kan oplossen?