Vraag

Even lastig

  • 5 January 2018
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi hoi,
Ik heb de laatste paar maanden best wel even een dip. Ik voel me niet meer helemaal mezelf, ik ben alleen nog maar heel verdrietig en het liefste wat ik wil is eigenlijk gewoon er niet meer zijn. Ik heb het gevoel alsof ik iedereen maar tot last ben. Ik heb afgelopen jaar voor mijn gevoel iets heftigs meegemaakt en ben daardoor ieman verloren. Hierdoor ben ik me heel vervelend gaan voelen en is het alleen nog masr erger geworden. Mijn ouders merkte dat het exht jiet goed met mij ging dus ik zit nu bij een psycholoog, ik heb een goeie klik met dr en praat over alles. Toch heb ik niet het idee dat het helpt. Ik moest even mn verhaal kwijt dus dankjewel xx

3 reacties

hey,

2017 was voor mij ook een rotjaar.
Verschillende personen verloren.
Ik heb zelf vaak genoeg gedacht 'waarom ben ik er nog?! er houdt toh niemand van me'
Toch ben ik nog steeds aan het knokken tegen die gedachtes.
Het is misschien niet altijd even makkelijk, maar toch moeten we blijven vechten toch?
Er is altijd wel 1 persoon waarvoor we willen blijven leven.
Ik heb 2 jaar bij een psycholoog gezeten, en toch heb ik het gevoel dat ik er nog steeds alleen voorsta.
Het gevoel dat iedereen altijd beter&knapper is dan ikzelf , hakt er vaak erg hard in.
Gewoon blijven knokken!
Weet dat er altijd meer mensen zijn , ik dus :)
ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb?
Xx Helpertje010
Hoe lief! Dankjewel?
Hooi ANONIEM0711,

Fijn dat je een goeie klik heb met jouw Psych.
Kan je hem of haar vertellen dat je het gevoel heb dat het niet echt werkt de gesprekken?
Het beste is om eerlijk te zijn, ze zijn er om jouw te helpen! En zo kan hij / zij jou het beste helpen en een goed behandelplan opstellen.

Ik zelf heb binnenkort ook een gesprek voor de 1e keer. Ben super zenuwachtig. ( Heb net iets erover geplaatst )

Ik hoop dat het in de toekomst beter gaat! En dat je samen met je Psych eruit kan komen :)

Groetjes
Bloodboy17

Reageer