Oké ik wil even klagen over mijn leven. Als je dat niet wil lezen (het gaat over gescheiden ouders, school, stress, seksualiteit enzo) dan kun je weggaan.
oke dus als kind was m’n vader vaak aan het werk enzo. M’n moeder begon gevoelens te verliezen en ze zijn dus uit elkaar. Dat gebeurde zo’n ander half jaar geleden. Net voordat ze dat besloten had ik dus beseft dat ik biseksueel ben. Ik vind dus 2 of meer genders leuk. Ik had m’n ouders al gehoord voordat ze het tegen mij en mijn broertje zeiden dus ik voelde me best wel schuldig. Mijn moeder had al snel een vriend. Ze hadden hetzelfde werk. Die vriend bleek dus een oude vriend te zijn van mijn vader. Mijn vader was dus een lange tijd boos en kwam niet bij mijn moeder langs als hij er was. Ze hebben gescheiden huizen maar leven dichtbij elkaar.
ik zit nu net ook bijna een jaar in havo klas 1. Ds dat geeft me ook best stress. Niet door Corona ofzo. Ik heb op school geen vrienden. Sinds mijn vriendje het uit heeft gemaakt (daar ben ik niet verdrietig om ofzo) praat hij niet met me. Mijn andere vrienden zitten op andere scholen.
oke dus nu heeft mijn vader dus een vriendin. Ze was dus eerst de schoonmaakster. Ze is heel druk en ook een alcholist (hier merk ik trouwens niet veel van). Ik mag haar niet echt. Dat heeft mijn vader gemerkt en nu doet hij de hele tijd best bozig. Mijn moeder mag haar ook niet en nu denkt hij dat het door hem komt. Mijn moeder was daar ook bang voor en moet nu letten op wat ze tegen mij zegt.
Een paar weken geleden kwam er visite en ik had in mijn kamer gezeten. Hij is daar nog steeds boos over dat ik geen hoi had gezegd.
Maar er is meer. Ik heb al verteld dat ik dus geen vrienden heb. Dat komt omdat ik niet heel sociaal ben. En de laatste tijd denk ik dat ik een lichte vorm van sociale angsten heb. Ik haat socialere m’n en mijn ouders denken gewoon dat ik aan het puberen ben. En misschien is dat ook zo. Ik weet het echt niet meer op dit moment.
Oké dus mijn vader is bozig op mij zonder reden. Mijn moeder wil hun vriendschap niet stukmaken. Ik ben biseksueel. Ik kan niet normaal mijn meningen uiten bij mijn ouders. En waarschijnlijk in het in mijn hoofd ook niet helemaal goed. Bij mijn moeder lach ik tranen weg en bij mijn vader verstop ik me in mijn kamer. Op school probeer ik mensen weg jagen door altijd boos te kijken. Huiswerk is altijd 5 minuten van tevoren op tijd af. En de stress is letterlijk overal. Mijn leven lijkt op een Netflix serie. Maar dan geen goeie.