even klaar met alles

  • 18 January 2023
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Badge

heyyy,

ik wilde denk ik gewoon even mijn problemen delen. ik ben voor een hele tijd al niet meer echt gelukkig en ik heb zo veel stress voor school dat het allemaal gewoon even te veel wordt.

ik heb op school nu 3 onvoldoendes voor wiskunde gehaald, terwijl ik daar normaal heel goed in was. ik voel me gewoon een teleurstelling nu. Ik had ook zo veel zenuwen voor de toets. Ik heb sinds jong af aan al faal angst, dus ik was voor de toets zo zenuwachtig dat ik heb overgegeven en ik was helemaal aan het trillen. Ik zit nu ook in vwo 4 dus ja. ik ben gewoon heel bang dat ik niet overga nu.

ik ben ook weer aan het sh en ik heb weer suïcidale gedachten. niet dat ik gelijk een einde aan alles maak, want daar ben ik echt nog te bang voor, maar ik zou het niet erg vinden nu. ik wil gewoon heel graag dat alles even voor een tijdje stopt.  ik weet niet zeker of ik een depressie heb, maar ik kan er ook niet echt over praten met mijn ouders. Die denken dat alles gewoon helemaal goed gaat. en ik houd er echt niet van om met mijn ouders ergens over te praten.

thuis is het ook een beetje naar. Ik heb steed vaker ruzie met mijn ouders (vooral mijn stiefvader) aangezien ze om de kleinste dingen al moeilijk doen. Bijvoorbeeld als ik mijn taak niet doe terwijl ik er echt geen tijd voor heb in de ochtend. allemaal gewoon een beetje lastig.

heeft iemand misschien wat advies of misschien gewon tips?

 


4 reacties

schat! ik zit letterlijk in PRECIES dezelfde situatie als jou!   ik sta een 3 voor wiskunde, maar ik geloof het allemaal wel, maar 4VWO IS ECHT SUPER GOED je bent al zo fucking ver gekomen, waarom zou je nu teleurgesteld zijn, je kan dit echt! ik ken je niet maar ik weet dat je dit kan, en dat jij echt geen teleurstelling bent, als je voor langere tijd zelfmoordgedachten hebt, ga dan kijken of je met iemand op school kan praten… heb ik ook gedaan over stress en suicidal thoughts, en eetstornis,   je bent veel meer waard dan je denkt

 

i love you!  

Reputatie 3
Badge +1

Hey, als ik jou was, zou ik toch met iemand gaan praten. Dan misschien niet je ouders, maar misschien je mentor? Ik zit zelf in een depressie en ben daarvoor in therapie, misschien kan dat bij jou ook helpen…? Ik zit óók op het VWO (2) en herken jouw situatie als geen ander… Ik heb het heel lang verborgen weten te houden, maar dat raad ik echt niemand aan. Uiteindelijk met ik met een duwtje in de rug toch met mijn ouders, in mijn geval, gaan praten en die hebben me naar een psychologe gestuurd. Daar ben ik nu al een paar weken. Ik ben ook suïcidaal (best heftig) en heb vaak de neiging om te snijden of zelfmoord te plegen. Ik ben er inmiddels wel achter gekomen dat ik hier alleen niet uit kom. Je hoeft ook niet meteen depressief te zijn om hulp nodig te hebben, hoor! Ik hoop echt heel erg dat er nog betere tijden voor je komen en ik hoop dat ik het duwtje in de rug kan zijn voor je! 
Groetjes!
 

Badge

schat! ik zit letterlijk in PRECIES dezelfde situatie als jou!   ik sta een 3 voor wiskunde, maar ik geloof het allemaal wel, maar 4VWO IS ECHT SUPER GOED je bent al zo fucking ver gekomen, waarom zou je nu teleurgesteld zijn, je kan dit echt! ik ken je niet maar ik weet dat je dit kan, en dat jij echt geen teleurstelling bent, als je voor langere tijd zelfmoordgedachten hebt, ga dan kijken of je met iemand op school kan praten… heb ik ook gedaan over stress en suicidal thoughts, en eetstornis,   je bent veel meer waard dan je denkt

 

i love you!  

hi hi,

heel erg bedankt! het helpt om in ieder geval te weten dat ik niet de enige ben. ik praat alleen heel lastig met mensen en ik heb echt geen flauw ideeeee waar dat op school kan….

Badge

Hey, als ik jou was, zou ik toch met iemand gaan praten. Dan misschien niet je ouders, maar misschien je mentor? Ik zit zelf in een depressie en ben daarvoor in therapie, misschien kan dat bij jou ook helpen…? Ik zit óók op het VWO (2) en herken jouw situatie als geen ander… Ik heb het heel lang verborgen weten te houden, maar dat raad ik echt niemand aan. Uiteindelijk met ik met een duwtje in de rug toch met mijn ouders, in mijn geval, gaan praten en die hebben me naar een psychologe gestuurd. Daar ben ik nu al een paar weken. Ik ben ook suïcidaal (best heftig) en heb vaak de neiging om te snijden of zelfmoord te plegen. Ik ben er inmiddels wel achter gekomen dat ik hier alleen niet uit kom. Je hoeft ook niet meteen depressief te zijn om hulp nodig te hebben, hoor! Ik hoop echt heel erg dat er nog betere tijden voor je komen en ik hoop dat ik het duwtje in de rug kan zijn voor je! 
Groetjes!
 

heel lief dankjewel! 

ik praat liever niet over mijn gevoelens enzo wat heel stom is. Ik heb echt de twee worst mentors van dee hele school, dus ik ga liever niet naar hun toe. Ik weet ook niet echt of wij een ander punt hebben waar dat kan. 

Reageer