Skip to main content
hi

ik heb woensdag mijn 1e evaluatie gesprek met therapeut en ouders

welke vragen kan ik verwachten en gaat ze het hebben over dingen die ik tegen haar heb gezegd

ik hoop dat iemand me kan helpen \

groetjes
Hey,

ik ben niet helderziend dus kan niet de vragen voorspellen, sorry.

Als je hier zenuwachtig over bent, omdat je bang bent dat er bepaalde dingen verteld gaan worden zou je het er van te voren met je therapeut over kunnen hebben. Hij/zij heeft beroepsgeheim en mag dus niet zomaar dingen vertellen zonder jou toestemming.

Succes!
heel erg bedankt dat geeft me toch wel een goed gevoel
Hoi,

Het is handig om dit vooraf even te bespreken met je therapeut. Je therapeut mag namelijk niks vertellen, wat jij niet wil. Het is belangrijk dat zij dat weet (wat ze wel en niet mag vertellen), zodat jullie op 1 lijn zitten.

In zo'n gesprek werd er bij mij altijd besproken hoe het met mij ging. Dan keken we naar mijn hulpvraag. Wat we hadden gedaan om me van mijn klachten af te helpen. Hoe het daarmee stond. Dan werd er daarna bepaald of we ermee verder moesten of dat er iets anders was waar we op moesten focussen. Zoiets.

Het lijkt mij niet logisch dat je therapeut op inhoudelijke dingen in zal gaan. Die gesprekken zijn gewoon tussen jullie.

Ik zou dit proberen nog met je therapeut te bespreken, zodat je weet wat je kan verwachten.

Leuke quote btw. Ik ken 'm iets anders, uit Winnie the Pooh:

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That's why we call it the present.

Gr. Pin
nog heel erg bedankt ik ben blij dat het hele maal goed is gegaan dankje voor tezeggen wat ik kan verwachten
Hey,

Super fijn dat alles goed is gegaan! :)

Gr. Pin

Reageer