Skip to main content

Ervaringen met zachte dekentjes en onesies.

• January 9, 2025
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

Hallo, Ik heb vroeger altijd gezegd dat ik zachte dingen zoals fleece dekentjes en onesies niet fijn vond. Nu is dat de laatste jaren wel zo en wil ik heel erg graag een onesie dragen en onder een zacht dekentje zitten/liggen.

Ook wil ik graag met mensen praten over zachte dingen, maar die heb ik niet. 

Daarom de vraag:

Wat zijn jullie ervaringen met zachte dingen zoals dekentjes en onesies?

Wat voor onesie heb je?

Hoe voelt het om een onesie te dragen?

Hoe voelt het om onder een dekentje te liggen?

Hoe voelt het om iemand te knuffelen die een onesie draagt?

Hoe voelt het om een onesie aan te trekken?

Wat voor onesie of dekentje zou je nog graag willen kopen?

Ik zou zelf een stitch, giraffe of zebra onesie willen hebben en een donkergroen dekentje. :))

2 reacties

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 9, 2025

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 9, 2025

Hallo, Ik heb vroeger altijd gezegd dat ik zachte dingen zoals fleece dekentjes en onesies niet fijn vond. Nu is dat de laatste jaren wel zo en wil ik heel erg graag een onesie dragen en onder een zacht dekentje zitten/liggen.

Ook wil ik graag met mensen praten over zachte dingen, maar die heb ik niet. 

Daarom de vraag:

Wat zijn jullie ervaringen met zachte dingen zoals dekentjes en onesies? Ik vind dat zalig, echt vooral zachte dekentjes als het koud is buiten.

Wat voor onesie heb je? Een grijze met tekening met iets op, ben even vergeten wat 

Hoe voelt het om een onesie te dragen? Opzich wel fijn, je kan er ook mee rondlopen doorheen huis. Wel moet je die zeker groot genoeg kopen want als je een dikke trui eronder hebt, wil je niet dat die heel erg vastzit in die onesie.

Hoe voelt het om onder een dekentje te liggen? Zalig.

Hoe voelt het om iemand te knuffelen die een onesie draagt? Prima, is opzich lekker zacht.

Hoe voelt het om een onesie aan te trekken? Prima, zoals je een trui aan zou trekken.

Wat voor onesie of dekentje zou je nog graag willen kopen? Ik wil graag nog een heel zacht fluffy fleecedekentje willen kopen :)

Ik zou zelf een stitch, giraffe of zebra onesie willen hebben en een donkergroen dekentje. :)) leukkk

liefs 

Anoniem789