Skip to main content

Hoi, ik ben een jongen die nu in de brugklas zit.  Ik heb ernstige depressie. Ik heb me al heel lang wat somber gevoeld, maar dit is echt de druppel. Ik heb al vier dagen helemaal niet kunnen slapen en dacht aan zelfmoord opties. Ik heb op mijn school een paar vrienden en eentje bijna dood gewurgd, omdat hij mij vervelende dingen ging noemen (als grapje). Ik hoor de meiden in mijn klas al vertellen dat ik lelijk ben en raar (ik weet niet of dat waar is). Ik heb meditatie, tekenen en gewoon dingen die mij afleiden geprobeerd. Ik doe niet aardig tegen mijn familie en zij niet tegen mij. Ik heb veel stress van mijn toetsen op school.  Ik denk nu eigenlijk gewoon om het te eindigen. 
 

Kan iemand mij helpen. 

Neeee eindig het plss niet oké?

Je moet echt hulp zoeken, ik zal de huisarts bellen als ik jou was xx


Hoi @Kyran 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groet, Loes

de Kindertelefoon


Hoi ! Ik ben het eens met de raad van @Loes K  en @Girl.anoniem .  Ga je het proberen? Lucht je hart, en vertel ze alles maar wat je dwars zit.  Laat ze je maar helpen! Heel veel sterkte want je bent het waard !

Groetjes Maiskolfje


Niet opgeven het is het niet waard! Ajb probeer ergens hulp te zoeken vertel het aan je ouders en als je dat niet durft bel de Kindertelefoon, je kunt het


Reageer