Skip to main content
Vraag

er word gepraat over me wat kan ik doen

• October 14, 2025
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Hoi! Ik ben recent gestard met make up dragen omdat ik eerst niet moch en ik weet uit me zelf dat ik uit nature gw nie de knapste uiterlijk heb mr dat doet alsnog pijn, ik heb laatst gehoord dat een vriendin mij raar enz noemt achter mn rug ik was vandaag op korfbal en ik hoor een jonge waarmee ik ooit in het team zat zeggen “Saar kan wel make up op doen, maar mooi gaat ze toch nooit worden.” ik weet niet zo goed wat ik er mee moet doen en zie ergens ook wel waarom ze dat zeggen enz want ja ik gw groot hoofd en lelijke neus enz mr dan is het nogsteeds niet geweldig om aan te horen + ik heb het mn vader al verteld en zei “jongens pesten je alleen maar als ze je leuk vinden” ja doei dan vind de helft van de school mij leuk dus ik zei dat ik daar niet mee eens was word het helemaal boos what the helly maatje doe eens normie dus ik zei “ja donder op jongens zijn zo kinderachtig ik ga wel bij mama wonen en toen was ie heel boos mr ja oke

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 14, 2025

Wat vervelend! Het is echt niet chill om zulke dingen te horen, vooral van mensen die je kent. Maar serieus, mensen die zo praten zijn meestal gewoon onzeker of willen je klein maken, omdat ze zelf niet lekker in hun vel zitten. Maak je niet te veel druk om wat anderen zeggen, want uiteindelijk gaat het erom dat jij gelukkig bent met wie je bent. 

xx liefs Wolf 🐺