Skip to main content

Hoii ik zit ergens mee,

Ik woon al heel lang in dezelfde buurt en weet ook al heel lang dat er geruchten waren dat er een pedofiel in de buurt zou zijn. Ik wist alleen niet waar hij woonde en hoe hij eruit zag. Alleen de laatste 3 jaar weet ik dat helaas wel… het is een man rond de 60. Ik heb mijn ouders gevraagd waarom niemand er iets tegen doet en blijkbaar heeft hij al in de gevangenis gezeten omdat hij niet legale dingen heeft gedaan bij kinderen. Zelf woon ik in een buurt met veel kinderen waaronder dus ook ik. Hij heeft al mij vaak aangekeken terwijl hij aan z’n geslachtsdeel zat en ook terwijl ik buiten was geprobeerd om me aan te raken. Ik heb dit best wel snel van me afgeschud en heb geprobeerd om niet meer met hem in aanraking te komen. Maar vandaag moest ik weer langs zijn huis fietsen want de andere weg was even afgesloten. En toen hij mij zag begon hij te masturberen. Ik schrok hier best wel van en ben snel weggefietst. Maar ik twijfel of ik toch naar de politie moet stappen aangezien ze er blijkbaar al van weten, maar er zijn zoveel jonge kinderen in mijn buurt die dagelijks langslopen…
Wat kan ik het beste doen?

Hoi, ik zou dat zeker melden. Bah als iemand dat doet omdat je langs fietst dat lijkt me schrikken.  Ik snap helemaal dat je dat niet fijn vind. Bespreek het eens met je ouders ? of je kunt ook eens bellen met de kindertelefoon om raad :)  staat bovenaan de pagina hier.

Groetjes liefs Julian X


Hallookes!

 

Ik zou aanraden hierover met je ouders te praten en een aangifte in te dienen bij de politie. Ikzelf zou dit verschrikkelijk vinden. Ook kun je altijd gratis de kindertelefoon bellen op 0800-0432!

 

Groetjes


Zeker mee naar de politie gaan. In het openbaar masturberen is sws strafbaar.


Reageer