Skip to main content
Vraag

er was heel veel drukte en werd gestresst. ik weet niet waarom

• May 4, 2025
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Hoi,

Op vrijdag had ik een frote uitvoering met 2 scholen, in het avond moesten we eigen eten halen. Het was zo druk toen daar. Ik werd gestresst, het voelde alsof ik een hond was met de staart tussen de benen. Ik kon heel moeilijk praten ook. Gelukkig was er wel een docent die het merkte. Ze hielp me. Maar ik weet niet waarom dit was. Hebben meerdere mensen dit ook? Is het wat ergs?

3 reacties

• May 5, 2025

Beste zeepsopje,

het is niet erg als je een keer heel erg gestresst bent, zeker niet bij een groot evenement met twee scholen waar het heel druk is. Ik denk dat heel veel mensen dat weleens hebben (ikzelf ben nog niet in zo'n situatie gekomen) en hoewel te vaak veel stressen ongezond is, is het begrijpelijk als je een keer zo gestresst bent.

Groetjes

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Ik heb dit ook gehad op kamp. Mijn docente heeft mij toen even naar de gang gebracht. Dat hielp. Het is belangrijk om te weten hoe het komt en wat je eraan kan doen. Het is niet erg om gestresst te zijn, maar je moet je wel goed voelen.

Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • May 5, 2025

Ik hoorde ook alle geluiden, eigenlijk wilde ik gaan huilen dat moment, maar ik stond me dat zelf niet toe