Skip to main content

Hoi allemaal. Je zult wel denken, wat staat daar nou? Niet zo heel veel schokkends hoor ;)  alleen dat ik vind, dat op dit forum de jongens allemaal zo lief, vriendelijk, open en openminded zijn. En ook tegen elkaar zo respectvol, lief en hulpvaardig zijn. Elkaar aanspreken met “lieve”, “xxx” en met “schattig”, alsook elkaar virtueel hugs en kus geven. ik zou echt willen dat 90 % van de jongens zo waren!  En ook hoe jullie op elkaar reageren als het gaat om  uiterlijk, kwetsbaarheid, problemen, verdriet, huilen, kleding als bv. rokjes,  straf, humor en normen en waarden etc etc. Ik vind het echt een genot om te zien hoe jullie met elkaar en met iedereen omgaan, ook hoe respectvol en lief jullie de meisjes en others helpen en ook alle kids met elke levensinvulling respecteren, bemoedigen, zacht benaderen en willen steunen en helpen. Dus even speciaal  voor de jongens hier die zo zijn, ik vind jullie geweldig ! Blijf zo  stoer en sta sterk !  Jullie zijn echt een voorbeeld voor alle jongens en mannen.  Ik wou het gewoon even kwijt.

Grote groet en een reverence  🙂 <3

Maiskolfje X

P.S. uiteraard vind ik de meisjes en others ook toppers, maar deze is even speciaal voor de jongens.

Hoi @Maiskolfje ,

Helemaal mee eens! Sommige jongens hier zijn echt heel lief!En meisjes ook hoor:) Ik bedoel dit niet vervelend maar bij jongens gebeurt het denk ik wel minder dat ze bv "Hey lieve xxx" of "Liefs, xxx" zeggen dan bij meisjes. Veel mensen vinden dat denk ik ook raar als ze het wel doen.... :(

 


Dankjewel @Maiskolfje ! Haha wat leuk dit! Ik knoop het in mijn oortjes 😘 lief hoor! Ik denk de andere jongens ook wel xd. Die reverence doe ik voor jou terug, omdat je mijn verhaal zo mooi hebt geschreven en getekend! Ik moest wel even opzoeken wat een reverence is trouwens hihi 🤭 

Liefs, Tover xxx

 


Hey @Maiskolfje !

bedankt voor de topic haha. Er wordt niet veel respect naar mij getoond dus ben ik blij dat anderen mensen hier op het forum dat wel doen. Ik probeer zo lief mogelijk te zijn en zo veel proberen te helpen. Ik wou dat iedereen zo was, maar ja niet iedereen is aardig voor mij of tegen andere mensen. Ik ben blij dat mensen hier mij kunne helpen op deze forum dus hier van mij, hartelijk bedankt voor alle jongens en meisjes!!

fijne dagen en een knuf + groetjes van @Kingboy 👑🤠


Reageer