Skip to main content

Hey! ik ben 12 jaar oud maar ik mag niks van me ouders.

dan bedoel ik ook niks. ik mag niet eens afspreken met mensen of naar schoolfeesten of kamp mag ik ook niet.

ik moet om 8 uur al slapen en ik heb heel vaak met me ouders geprobeerd te praten maar dan zeggen ze dat zij de baas zijn en dat ik naar hun moet luisteren en niet tegen ze in moet gaan.

ik moet ook heel veel klusjes doen en ik mag niet eens een spelletje spelen of een filmpje kijken.

mijn ouders doen elke dag maar heel kort de wifi aan en daarna doen ze hem weer uit.

Als ik thuis ben en ik speel een spel op mijn telefoon dan wordt hij voor een week afgepakt.

omdat ik niet bij kinderen mag logeren of chillen vindt iedereen me raar.

ik mag zelf ook geen feestjes houden maar ik heb toch geen vrienden meer.

het gaat ook niet helpen om te wachten tot ik 18 ben want ik mag pas van huis als ik getrouwd ben.

ik heb niemand om tegen te praten omdat mijn leraren heel streng zijn en ik heb niet echt contact met familie want die wonen bijna niet in nederland.

bijna iedereen houdt wel van weekend of vakantie maar ik niet want ik moet altijd heel veel klusjes doen ik mag niet alleen naar buiten en ik mag niet chillen.

het voelt alsof mijn ouders me hele leven hebben afgepakt en het heeft allemaal geen zin meer.

help me plss zeg aub wat ik moet doen want ik ben super verdrietig en echt hopeloos,xxx.

Hey @Anoniempje2011 

Dat is vervelend om te horen, ik vind het zelf lastig om het met je hierover te hebben.

Is er een vertrouwenspersoon op je school, anders kun je het met je mentor over hebben als die niet zo streng is. Die kunnen je ook helpen!

Je kunt ook met de Kindertelefoon bellen: Bel gratis en anoniem
0800-0432 of kom chatten.

Geef mij gerust een update!

Groetjes @ItzJustin 


Hey @Anoniempje2011,

Echt vervelend dat je zulke ouders hebt. Ik zou er echt over praten, met een vertrouwenspersoon (op school), of de kindertelefoon! De regels van je ouders kunnen echt niet.

Groetjes, Monkeyboy08


wat vervelend om te horen ik zou inderdaad een vertrouwenspersoon op gaan zoeken want dit kan echt niet. 


wat vervelend om te horen ik zou inderdaad een vertrouwenspersoon op gaan zoeken want dit kan echt niet. 

jo 26 min geleden


Reageer