Vraag

Enorm dilemma (ik moet kiezen)

  • 15 December 2021
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hai ik heb corona gehad als ik 24 uur klachtenvrij ben dan mag ik weer naar school. Ik heb een schoollaptop gekregen van school om online les te volgen.  Zoals jullie misschien wel weten mag ik geen Roblox en dat WIL IK ECHT HEEEEL GRAAAGGG! en dat kan nu want ik heb het op de schoollaptop geïnstalleerd. Ik vind het echt heel erg leuk. Maar als ik dus weer naar school ga omdat ik klachtenvrij ben, moet ik de laptop weer inleveren dus geen Roblox dan meer. Vrijdag heb ik kerstontbijt ik wil daar heel graag bij zijn maar dan moet ik de laptop dus inleveren.  Ik ben eigenlijk al sinds gisteren bijna klachtenvrij maar ik zeg tegen m'n ouders dat ik nog heel verkouden ben zodat ik thuis blijf dus dan kan ik Roblox doen. Wat moet ik doen?   PS m'n hele gezin heeft corona maar ik ben er t snelst uit want ik had het als eerste.  Maar wat moet ik doen😔


1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

als het een keuze is tussen kerstdiner en roblox zou ik kerstdiner kiezen, je kan toch gewoon op je telefoon of waar je dit bericht ook op typt roblox spelen? ik zou gewoon de veiligste optie kiezen als het om corona gaat, better safe than sorry

Reageer