Vraag

Engels proefwerk en struggles

  • 29 September 2020
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Badge +1

Hoi, ik had vandaag het 2de uur een Engels proefwerk (ik zit in vwo 3) en ik vind Engles gwn echt moeilijk. En ik heb faalangst dus kreeg een blackout en bijna een paniek aanval. Gelukkig kon in een beetje afkijken bij een vriendin, maar alsnog ging hij slecht. Na de les had die man de cijfers al en ging ze door de klas heen roepen. Ik vragen of hij de mijne niet wilde zeggen. Was ik aan de beurt zei hij;  Mare ik zeg hem gewoon. Was het een 6.7, natuurlijk best goed invergelijking met vorig jaar want toen had ik een 4. Maar ik had een week geleerd kende alles perfect. Barste in tranen uit en na de les kwam die man heel schijnheilig naar me toe. Ik ben nu echt boos en verdrietig. Oh ja vorig jaar zei hij ook al dat iedereen een voldoende had en had ik een 2.2. Ik heb volgends mij nooit wat fout gedaan bij hem ik praat niet tijdens zn uitleg ik maak altijd mijn huiswerk. Moet ik dit tegen mijn mentor zeggen?


4 reacties

Het is super flauw dat ie dat doet! Maar doet ie dat soort dingen ook in de les zelf of alleen bij toetsen?

Je kunt het altijd met je mentor bespreken dat je je niet fijn voelt bij een leraar en dat soort dingetjes 

Suc6!

groetjess Dreamerx07

Lieve Maree,

Misschien is het handig om je faalangst met je ouders te bespreken. Ik weet niet of je een goede band hebt met je ouders maar als je dat wel hebt, zou ik het met je ouders bespreken.

Verder met je vriendinnen.  Ze zijn er voor je en ze willen er voor je zijn. Geloof me. Of anders inderdaad je mentor. Dat lijkt me een slimme keuze. Kortom er zijn genoeg mensen die er voor je willen zijn en die je anders behandelen dan die docent. En als er echt niemand is die er voor je wilt zijn ben ik er altijd voor en alle anderen mensen op dit forum.

 

Liefs,

Lynn

Reputatie 3
Badge +4

Hoi, ik had vandaag het 2de uur een Engels proefwerk (ik zit in vwo 3) en ik vind Engles gwn echt moeilijk. En ik heb faalangst dus kreeg een blackout en bijna een paniek aanval. Gelukkig kon in een beetje afkijken bij een vriendin, maar alsnog ging hij slecht. Na de les had die man de cijfers al en ging ze door de klas heen roepen. Ik vragen of hij de mijne niet wilde zeggen. Was ik aan de beurt zei hij;  Mare ik zeg hem gewoon. Was het een 6.7, natuurlijk best goed invergelijking met vorig jaar want toen had ik een 4. Maar ik had een week geleerd kende alles perfect. Barste in tranen uit en na de les kwam die man heel schijnheilig naar me toe. Ik ben nu echt boos en verdrietig. Oh ja vorig jaar zei hij ook al dat iedereen een voldoende had en had ik een 2.2. Ik heb volgends mij nooit wat fout gedaan bij hem ik praat niet tijdens zn uitleg ik maak altijd mijn huiswerk. Moet ik dit tegen mijn mentor zeggen?


hoi Maree2006

 

Dit is zeker een geval voor de mentor. want dit moet niet kunnen 

 

sterkte!

Misschien kun je het met je mentor of de leerlingenbegeleider over hebben.

Reageer