hee
vandaag liep ik uit de bus en een oudere Engelse man ging er na mij uit. hij hield mij aan en vroeg de weg naar de andere bushalte. ik vertelde hem de route en hij vroeg of ik hem er heen wou brengen. het was een niet kort en ingewikkeld eindje, en ik moest er toch langs dus ik zei oké. tijdens het lopen vroeg hij me een aantal vragen: what's your name? jenise. how old are you? 17. where do you live? somewhere in the area. daarna begon hij te zeggen you 're so beautiful! I really like you! you're beautiful! ik vond het vreemd, maar ik dacht dat sommige mensen gewoon zo direct zijn. daarna vroeg hij om mijn telefoonnummer. ik loog dat ik mijn tefoonnummer niet bij me had. hij stond erop dat ik de zijne opschreef. prima, ik ging hem toch niet bellen dacht ik. hij vroeg wanneer ik hem ging bellen en ik loog dus somewhere this week. vervolgens zei ik dat ik moest gaan. hij zei don't I get a kiss goodbye? no I have to go antwoordde ik. I want a kiss goodbye, I feel love I feel looove zei hij. ik stapte op m'n fiets maar toen greep hij mijn arm beet. Ik heb me snel losgerukt en ben heel snel weggefietst.
ik vond dit na afloop eigenlijk helemaal niet leuk en voelde me niet veilig bij die opdringerigheid. wat nou als hij volgende week dezelfde bus neemt en we weer bij elkaar in de bus zitten?
groetjes