Skip to main content

heyy,

ik ben nu 13 jaar en zie sinds 1 jaar enge ‘dingen’.  Ik heb altijd al gedacht dat ik soort van mensen zag, maar dan was ik alleen thuis. Het afgelopen jaar zie ik steeds een man, als ik mijn ogen dicht doe en focus dan zie ik eerst lichtflitsen en dan zie ik die man weer. Ook als ik in huis rondloop zie ik hem. Zou hij er echt zijn of ben ik gwn gek? + mijn poes is 1,5 jaar geleden overleden, ik zie haar ook steeds door het huis lopen. Ik zat laatst aan mijn bureau in de online les en opeens zie ik haar weer. Dan zie ik haar niet heel scherp maar ik zie wel dat dat haar is.

Mijn moeder heeft ook verteld toen mijn broer een baby was, dat mijn moeder ging slapen en wakker werd door zijn gehuil. Vervolgens zag ze haar vader (die op 65 jarige leeftijd was gestorven - toen al een tijdje geleden) aan de rand van haar bed staan. Maar toen verdween hij en stopte mijn broers gehuil. Ook heeft mijn broer vroeger gezegd dat hij als hij ging slapen met zijn opa (mijn moeders vader/dezelfde man) ging praten. Dat was wel de enige x dat ze iets gezien had.

Ik heb trouwens ook echt vaak een deja vu. En ik kan ook moeilijk in slaap komen want ik heb altijd het gevoel dat iemand naar mij zit te staren. Mijn ouders denken dat ik gek ben en overdrijf..

 

Ik weet niet  wat ik moet doen.. Dus zijn er paranormale dingen in ons huis of ben ik gwn gek?

ik heb geen idee. Je bent niet gek goor, maar ik weet het dus niet…..


Nee je bent niet gek ik kan sinds mn 4de ong zeggen  wanneer mensen overlijden soms lukt het niet maar bijna altijd wel  geesten zien soms ook  het is een soort gave dus wees ook zeker niet bang groetjes anoniempje1324


Hey, ik ben zelf ook paranormaal en ik denk dat jij ook paranormaal bent. Vaak gaat de gaven na een aantal jaar weer weg als je ouder word, dan ben je niet paranormaal. Maar jij bent het nu nog steeds dus is het overduidelijk. Je bent zeker niet gek. Probeer de man te vragen wat hij wil. Misschien is hij goed misschien slecht maar met ze praten op een respectvolle manier zal goed kunnen helpen. Wat ook helpt om beter te kunnen slapen is om een soort cirkel met positieve energie om je heen te vormen. Dat doe je door aan de zon te denken vol licht en met dat licht om je heen een cirkel te maken. Het helpt echt, dat deed mijn moeder vroeger bij mij, maar je kunt het zelf ook doen. Entiteiten/geesten zijn vaak niet gevaarlijk.


Reageer