Skip to main content

Hallo allemaal,

ik ben een meisje van 16 jaar.

ik ben van klein af aan eigelijk al gepest geweest omdat ik er altijd anders uit zag dan andere. In het derde van het middelbare is het helemaal fout gegaan, ik ben van scholen verhuisd en heb veel haat berichten gekregen.

ik ging heel erg twijfelen aan mijzelf en heb ook meerdere keren gedacht aan zelfmoord, ik ben in therapie gegaan en daar zijn ze er achter gekomen dat ik ptss heb opgelopen. Ik ben 1 jaar in behandeling gegaan om het probleem op te lossen maar er is nog steeds een deel dat blijft hangen. 
de laatste tijd in de Corona voel ik me heel eenzaam en ik loop weer tegen heel veel dingen aan. 
Ik ben best wel emotioneel en huil vaak in de avond.

de afgelopen dagen heb ik een stem in mijn hoofd die mij een soort van dwingt om mezelf pijn te gaan doen, ik weet niet zo goed wat ik moet doen en om het weg te halen. 

ik hou zelf helemaal niet van aandacht,

omdat ik zo bang ben dat mensen straks denken dat ik aandacht te kort heb.

ik weet gewoon niet zo goed of dit normaal is of ik me gewoon echt aanstel...

Hallo Anoniemblijven :)

Niemand denkt dat je aandacht te kort hebt als je verteld over je problemen. En diegene die dat denken weten sowieso niet waar je mee te maken hebt. Dus vertel het aan anderen die je vertrouwd dat je je eenzaam voelt tijdens de COVID-19 periode. Je kunt ook contact zoeken met De Kindertelefoon.

-TheMightySlayer <3


Heyy

Je stelt je hlml niet aan! Het is juist goed om over je problemen te praten!

Is het een idee om (tijdelijk) in behandeling te gaan, zodat je kunt praten met iemand over je problemen? Als je wat niet ziet zitten kun je over de dingen waar je tegenop botst altijd topics maken, we helpen je met veel plezier!

Als je je eenzaam voelt, kun je dan niet ff chillen met vrienden? Videobel eens met een vriend/vriendin! Ga eens samen wat leuks doen!

Groetjs

 

 


Hey,

Wat een lastige situatie, fijn dat je het deelt.

Fijn dat je ook in therapie bent genomen en een deel is weggegaan, maar niet alles.

Ik snap dat je niet wilt dat mensen denken dat je aandacht zoekt. Zolang je het niet over de straten schreeuwt of door de schoolgangen, gebeurt dit niet. Heb je een vriendin waarmee je kan praten? Of gewoon je ouders of mentor.

En over die stem, ik denk dat je die zelf onder controle moet houden. Wat mij lastig lijkt natuurlijk, want ik heb het niet. En anders kan je het beste weer naar een therapist.


Hey,

Wat een lastige situatie, fijn dat je het deelt.

Fijn dat je ook in therapie bent genomen en een deel is weggegaan, maar niet alles.

Ik snap dat je niet wilt dat mensen denken dat je aandacht zoekt. Zolang je het niet over de straten schreeuwt of door de schoolgangen, gebeurt dit niet. Heb je een vriendin waarmee je kan praten? Of gewoon je ouders of mentor.

En over die stem, ik denk dat je die zelf onder controle moet houden. Wat mij lastig lijkt natuurlijk, want ik heb het niet. En anders kan je het beste weer naar een therapist.

Dankjewell denk dat het wel gaat lukken zo! 


Hey,

Wat een lastige situatie, fijn dat je het deelt.

Fijn dat je ook in therapie bent genomen en een deel is weggegaan, maar niet alles.

Ik snap dat je niet wilt dat mensen denken dat je aandacht zoekt. Zolang je het niet over de straten schreeuwt of door de schoolgangen, gebeurt dit niet. Heb je een vriendin waarmee je kan praten? Of gewoon je ouders of mentor.

En over die stem, ik denk dat je die zelf onder controle moet houden. Wat mij lastig lijkt natuurlijk, want ik heb het niet. En anders kan je het beste weer naar een therapist.

Dankje well!! 


 


Reageer