Vraag

Emotionele problemen

  • 19 April 2019
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dus...de laatste tijd ben ik extreem gewelddadig.
ik bedreig mensen als ze iets doen dat ik niet wil.
ik hallucineer ook, steel, maak emotionele misbruik van andere. Ik hoor dingen die er niet zijn. Ik ben bang dat als ik dit te lang door laat gaan dat het dan slecht met mij en de mensen om me heen gaat aflopen.

2 reacties

Hey!

Je bent de laatste tijd erg gewelddadig en hallucineert.

Is er onlangs iets ingrijpends gebeurd in je leven waardoor je je zo ging gedragen? Het is belangrijk om de oorzaak te zoeken van het feit dat het niet goed met je gaat en hier iets aan veranderen.

Op dit moment besef je dat wat je doet niet oké is. Dat is al een goede stap. Misschien kun je dit moment dan ook gebruiken om gestolen dingen terug te geven? Je zou ook kunnen proberen een mail of bericht te sturen naar de mensen die je emotioneel misbruikt, om hen te vertellen dat je dit niet echt wilt.
Ik denk inderdaad ook dat dit absoluut geen gezonde situatie is, zowel voor jou als je omgeving.

Het is belangrijk om over deze gevoelens te praten met iemand die je vertrouwt, en hulp te vragen.
Dat kan heel eng lijken maar het zal jou echt vooruit helpen. Als je dit niet doet zal je gegarandeerd in de problemen komen, met je vrienden, familie maar ook met de politie en het gerecht.
Je kunt beginnen met er over te praten met iemand in je omgeving die je vertrouwt. Deze persoon kan jou misschien niet voldoende helpen. Daarom is het ook belangrijk professionele hulp te zoeken.
Dit kan je doen bij een (school)psycholoog of huisarts.

Groetjes
Lot
ik vind het heel goed dat je het zelf door hebt en er ook daadwerkelijk iets aan wilt doen!!
misschien is het goed om met een vertrouwens persoon hierover te praten.

of bijvoorbeeld met een persoon die je niet kent en ook niet zo snel in reallife zult zien zodat je gewoon alles kan vertellen wat er is gebeurd en wat er door je heen gaat.

merken andere het ook dat je wat geweldadiger bent?
en is het ook als je gewoon bij je ouders bent?

of is er toevallig iets gebeurd in je omgeving.... iets dat veranderd is of iets waardoor je veel emoties hebt de laatste tijd???

good luckk i'm here for u ! xx

Reageer