Skip to main content

Hey, ik zit al heel lang ergens mee.

ik vind het zo kut dat mensen doodgaan en ik wil dat niet. Ze doe zo veel voor me en dan ineens gaan ze dood ofz en ga ik ook later dood en dat wil ik gewoon niet.

ik voel me zo vaak alleen omdat iedereen op school me haat en ik geen vrienden heb.

hebben jullie dit ook?

xxx

Hee wat vervelend om te horen. Helaas hoort de dood bij het leven.. Ik weet niet of je ook een angst hebt daarvoor want dan kun je psychische hulp krijgen. 

Over dat stukje school, wat je kunt proberen als je dat durft is als je steeds alleen in de pauze staat bijvoorbeeld dat je bij willekeurige mensen gaat staan (wel vragen natuurlijk) en dan een praatje probeert te maken. Als het niet klikt op school met die mensen, probeer je te focussen op nieuwe mensen. Een andere school een is ook keuze maar ik weet niet of de hele school je haat of alleen jouw klas.

Dood hoort bij de cyclus van het leven enkel op die manier kan er genoeg capaciteit zijn voor alle mensen in hun onderhoud te voorzien ( ik bedoel dan de capaciteit van de aarde )  en mss moet je jezelf eerst eens de vraag stellen waarom iedereen op school je haat en kan je van daaruit verder werken het is trouwens bijna niet mogelijk dat iedereen je haat er zijn ook veel mensen die je niet haten 

Hoi, ik denk dat veel mensen voelen wat jij voelt. Weet in ieder geval dat het niet raar is om hierover te piekeren en er mee te zitten. Je kunt er wel wat mee doen en waar ik veel aan heb is deze site  https://nl.wikihow.com/Je-angst-voor-de-dood-overwinnen 

Ze hebben het wel over een fobie, dat is een zwaar woord in jouw geval denk ik. Maar er staan wel heel goede tips bij. Lees het maar eens rustig door en ik hoop dat je er iets aan hebt! Succes! 

Groetjes liefs Tartan X 

@Anonieme_eenhoorn 

Ja zou ik wel kunnen proberen maar hele veel kinderen hebben connecties op school en die vertellen dan een heel ander verhaal aan diegene en daardoor haat zowat heel klas 1 en 2 mij.

dabkjewel voor je reactie ❤️

xxx

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

@Hackalive 

Ja dat is waar. Dat begrijp ik ook wel maar het is alsnog erg moeilijk. Ik denk dat niemand me aardig vind in klas 1 en 2 omdat er verhalen over mij rond de school gaan die niet helemaal waar zijn. En daardoor krijgen mensen een verkeerd beeld over mij en daardoor haten ze me denk ik.

dankje wel voor je reactie ❤️

xxx

@Tartan14 

Hee, heel erg bedankt voor het advies en de site! Ik ga er naar kijken en proberen er makkelijker mee om te gaan. 

dankjewel voor je reactie ❤️

xxx

Mag ik vragen waar die roddels op gebaseerd zijn?

Mag ik vragen waar die roddels op gebaseerd zijn?

Ja tuurlijk!

Nou ja ik heb ruzie met de meidengroep gehad enz maar er zijn ook TikTok Posts over mij geplaats (dik 1e klas groot voorhoofd blond enz) en iedereen zegt dan mijn naam in de comments enz en er word ook gezegd dat ik heel aggresief ben enz

Blijf die accounts rapporteren 

Ik las ergens een quote: you live to die, if you do the people you loved will use the lessenserie you tought them and become better persons. Thats why people die and why people live.

Liefs -Ikweetgeennaam321

Ik las ergens een quote: you live to die, if you do the people you loved will use the lessenserie you tought them and become better persons. Thats why people die and why people live.

Liefs -Ikweetgeennaam321

Wow, wat een mooie quote ❤️ dankjewel voor het delen❤️

xxx

Blijf die accounts rapporteren 

Ik heb helaas zelf geen social media behalve snap enz. Een klasgenoot/vriendin liet het zien. Maar Dankjewel voor de tip !❤️

xxx

Reageer