Skip to main content
Vraag

Emotioneel gehecht aan een idool

• August 31, 2025
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Heyyyyy

ik heb een probleem. Ik ben nu sinds ik 8 ben groot fan van Lando Norris. Ik heb alle races gezien en in momenten dat ik het moeilijk had maakten video’s van hem me weer blij. Intussen ben ik 15 en nogsteeds groot fan. Maar intussen ben ik redelijk emotioneel gehecht geraakt (en ik ben een sympathiek persoon) dus net is er iets heel vervelends met lando gebeurt tijdens de race en ben ik best wel heel verdrietig…. 
Ik ben niet een enge stalker fan die in mijn hoofd getrouwd is met hem ofz maar ik ben op een of andere manier heel erg gehecht geraakt. Dus ik weet nu niet wat ik moet doen. Is het erg dat ik zo gehecht ben. Hoe kom ik van mijn verdriet af?

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 31, 2025

Heey ​@Sarah-R 😊

Ik snap je hoor! Het is helemaal niet raar dat je zo verdrietig bent omdat er iets naars met Lando is gebeurd. Jij bent gewoon superfan en hij maakt je blij, dus dan voelt het alsof je hem een beetje kent. Als er dan iets slechts gebeurt, doet dat pijn.

Misschien helpt het om even iets leuks te doen, zoals muziek luisteren, tekenen of met een vriend praten. Dan denk je niet de hele tijd aan dat nare moment. En onthoud: Lando is heel goed in racen en hij komt er echt wel bovenop.

Dus nee, het is niet erg dat je zo gehecht bent, dat laat juist zien dat je een lief persoon bent 💕.

xx liefs Wolf 🐺