Vraag

emoties uitschakelen

  • 15 January 2021
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Badge

ik ben nu 14, ben door een harde tijd doorgegaan. alles ging slecht, me thuissitutie is nu helmaal top, maar me school niet, ik ben oprecht door zo veel pijn gegaan. ik heb me een tijdje zelf gesneden met een schaar. maar niet diep zo dat het niet te zien was. t was nie de oplossing. ik heb een anker gevonden voor mijn woeden. maar mijn hond heeft mijn vader verkocht. ik wist niets beters dan dat ik me emoties uitschkel! maar hoe? ik weet het niet. t zou gewelidg zijn als jij me kon helpen. alvast thnx


3 reacties

Durf je niet op school te vragen naar hulp? Een vertrouwde docent of aan een afdelingsleider vragen of je met iemand van de ggd mag praten of iemand anders? Misschien lucht dat je op in plaats van je gevoelens uit te schakelen. Probeer nieuwe vrienden te zoeken, op school of na school. Waarmee je kan praten. Je gevoel uitzetten kan wel maar gaat meer automatisch.

Als ik jouw was zou ik met iemand thuis praten, je zegt dat de situatie er nu goed is. Je emoties zijn een deel van je die je niet hoeft uit te schakelen maar gewoon mee moet leren omgaan. Een beetje van je af schrijven kan helpen! Ik kan eventjes mijn hoofd leegmaken met mountainbiken in het bos maar iedereen moet zn eigen manier vinden en dit kost tijd! Je bent nog jong en geloof me als je wilt werken aan jezelf en je gedachte komt het allemaal vanzelf !

Badge

beste juliet,

niet fijn he snijden met een schaar. misschien moet je eens een keer de schaar in de prullenbak gooien. dan kun je hem niet meer gebruiken. en zo voorkom je dat de schaar per ongeluk op je pols terecht komt.

veel liefs No-Bib:kissing_heart:

Reageer