Emotieloos

  • 16 August 2019
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik kom net een paar maand uit een heftige depressie. En ik kreeg een vriendin, ze voelde zich vaak depressief en daar kwam ik later pas achter. Ik heb heel veel moeite gedaan om haar te steunen en echt heel veel energie in haar gestoken. Maar ze dumpte me direct nadat bleek dat ze me niet echt meer nodig had omdat ze hulp van anderen kreeg en heeft me nooit meer gesproken. In tussentijd gingen mijn ouders scheiden waarna mijn moeder heel veel moeite met zichzelf kreeg, en veranderde ik van school. En de mensen waarmee ik soms over gevoelens kon praten zijn allemaal opeens erg ver weg.
Ik heb vrienden maarja daar praat je niet echt mee en ik ben zo geraakt door de hele situatie dat het lijkt alsof ik nergens meer over kan praten. Omdat ik proffessioneel bmx'en doe train ik ook heel veel en meestal alleen. Dat is erg zwaar in combinatie met gymnasium.
Ik voel me echt emotioneel verlamd en emotieloos en ben steeds stiller aan het worden. Ik weet niet hoe ik hier uit zou moeten komen. Vaak ga ik gewoon nog zwaarder trainen om van het eenzame gevoel af te komen.

3 reacties

Als je je echt zo voelt kan je het je ouder(s) vertellen want het is heel stom om je zo te voelen en niet leuk om je nog langer zo te voelen. Je kan ook tot morgen wachten en de kindertelefoon gebruiken. Ik gebruik ook soms 7Cups wat ook wel handig is als je even wilt praten, maakt niet uit wie je bent. Maar als dit zo blijft, en je je zo voelt, zou ik het aan mn ouder(s) vertellen want er zijn zo veel stomme dingen gebeurd in een korte tijd en dat kan misschien een relapse geven.
Ik zal het proberen morgen, ookal is het een behoorlijke stap.
Bedankt voor je reactie trouwens

Reageer