Vraag

Emmalove04


Reputatie 7
Badge +5

Hallo jongens! Ik heb een vraag voor de KT. Ik maK me al 3 dagen zorgen om @Emmalove04 . Ze is al 3 dagen offline en heeft niks gezegd.. ik maak me n beetje zorgen. Kunnen jullie ons informeren??

@Rob_ @Aafje ?


11 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ja ben ik ook benieuwd naar.

Wilhelmavemela.

Ik zou me niet al te veel zorgen maken, ze zal er vast een goede reden voor hebben. Aan de andere kant snap ik het ook wel, want er is natuurlijk niet echt een manier om contact te leggen buiten dit forum.

Ik heb een jaar meegekeken op De Forum. Ik heb paar keer Emmalove04 gezien. Ik snap echt niet waarom ze weg is. Ik denk verdriet..... om @Een hulpeloze jongen ???? Maar ze is wel eerder wegegaan . Of heeft haar ouders ontdekt dat ze toch op De Forum zit.  Ik weeet het niet. Maar ik vrees dat ze geband is. Moderatie ????

 

Lunaaaa

Reputatie 7
Badge +5

@Emmalove04  @Een hulpeloze jongen  jongen houd van je 

Reputatie 7
Badge +7

 Maar ik vrees dat ze geband is. Moderatie ????

 

Hoi @Lunaaaa ,

 

zoals een van mijn collega’s je eerder al gemaild heeft, doen we geen uitspraken over of anderen geband zijn of niet. Zie daarvoor ook de uitleg van Luuk in dit topic:  

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Maar exuus @Marieke  als u me toestaat, dan blijft dus wel iedereen telkens met deze vragen zitten en waarschijnlijk ook nodeloos berichten sturen. Toch een  overweging :)  Maar dank u wel voor het antwoord.  Beleefde groet,  Sanny

Nou, dit is de vierde dag dat ze weg is. Ik vrees dat ze geband is. Maar als ze geband is . Waarom is ze dan geband ??? De moderatie zegt helaas niks 

@Een hulpvol meisje 

Waarom is @Een hulpeloze jongen geband ??? Als ze allebei geband zijn denk ik dat het door dat ze elkaar leuk vinden en dat de moderatie niet wilt chatten of zoiets .

Ik hoop voor jullie dat ze niet geband is , maar ik heb een gevoel van wel. Ze kan niet zonder Forum . Ik heb zelf gezien hoe actief ze was. Rond 10 reacties per dag.  Daarom denk ik dat ze niet zolang weggaat. 

Ik hoop dat ze niet geband is 

 

Luna

Reputatie 7
Badge +5

 

Soeey voor de late reactie @Lunaaaa 

Ik denk dat hij de regels niet gelezen had en meteen de regels brak. Ik he de regels ook niet gelezen maar nog geen waarschuwing.

Reputatie 7
Badge +14

Ja waarom is @Emmalove04 waarschijnlijk geband en is ze geband? Want dat mag de kindertelefoon toch wel zeggen? Dat heeft volgens mij  niets met privacy te maken, want dan hoeft je de reden er toch niet bij te zetten? Wel jammer als ze geband is, want ze was een hele lieve meid die iedereen super goed hielp. :( 

xx Eenmeisje004 

Nu we weten dat Emmalove04 geband is . Zou ik nu zorgen ga maken over @Zelle en @ThatGalacticRobot . Ik zag Zelle`s naam in @Een hulpvol meisje handtekening. Ik wist niet wie het was, dus ging ik het opzoeken. Toen ik haar laatste reactie zag was ik best bang geworden(Kijk zelf maar)

@ThatGalacticRobot is al 24 dagen weg en tot nu toen heeft nog steeds niemand het gemerkt. 24 dagen weg zonder dat iemand het gemerkt heeft .

Ik zou nu even zorgen maken over die twee. Nu we waarschijnlijk weet waar Emmalove04 is. Ik hoop voor jullie dat Emmalove04 snel terug is. En dat de Moderatie haar een tweede kans geeft.

 

Luna

Reputatie 7
Badge +4

We zijn hier allemaal anoniem en misschien speelt er iets prive, maar het kan ook maar zo zijn dat mensen gewoon geen tijd hebben om te reageren.

Als ze de mails bij ping uit hebben staan dan kun je eigenlijk niks anders als hopen dat t positief is. Ik heb nu eigenlijk ook geen tijd, want school en gedoe dus reageren op andere mooie topics doe ik later wel weer. Voor nu, maak je niet teveel zorgen om een anoniem persoon, want als niemand op dat account een afscheidsbrief online zet, weet je nooit zeker waarom ze (even) weg zijn.

Groetjes DaVinci 

P.S. het kan ook zijn dat ze meelezen en niet weten wat ze moeten reageren en zo zijn er 100 positieve en 100 negatieve manieren te bedenken. 

Reageer