Elke dag verdriet

  • 8 October 2019
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Badge +1
Hee meisjes....

Zoals te zien in een andere topic (klasgenoot scheldt met kanker) kunnen jullie lezen dat mn oma laatst gestorven is aan longkanker.

Ik heb elke dag ruzie met ouders, gevechten op straat en politie. Ik kan er niet meer tegen. Dit is begonnen sinds mn oma stierf.

Iemand advies? Ik ben bang dat ik mezelf wat aandoe omdat ik ook een erge depressie heb wat ooit geleidt is tot snijden/poging zelfdoding.

3 reacties

Badge +2
Hoi JustMe,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groeten de Kindertelefoon
Badge
hoi het is nooit leuk als iemand te komt overlijden en al helemaal niet je oma die van mij is ook overleden ik was er ook heel verdrietig om
ruzie is niet leuk en al helemaal niet met je ouders mijn tip is daarom zoek hulp want je kan het nooit zelf oplaossen er zijn daar heel veel betrouwde organisaties voor maar je kan ook gewoon met iemand in je omgeving praten die je vertrouwd dat kunnen je docenten zijn maar ook gewoon je vrienden
veel succes en trouwens doe jezelf nooit wat aan wat een ander doet dat vergeef je jezelf nooit en dat zal ook nooit leuk zijn voor je vrienden en famillie ik heb ook een stiefzus die een depressie heeft en ik probeer haar altijd te motiveren ik geef heel veel om haar en ik zou echt niet willen dat zij ook al dood gaat
Badge

Mijn oom is zwaar depressief, ik geef je een TIP praat met een psycholoog of psychiater, mijn oom zit ook in een kliniek, daar kan je misschien ook naar kijken of dat helpt. Over die klasgenoot praat erover met de juf om te kijken of je een kankerscheldverbodĀ kan makelen dat met je ouder en straatgevechten heeft te maken met puberteit en ook ergens een beetje met de depressieĀ 

Reageer