Vraag

Elkaar opbeuren met een verhaaltje ?

  • 18 February 2022
  • 82 reacties
  • 621 Bekeken


Toon eerste bericht

82 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heeyy ik heb een verhaaltje vandaag heb ik met de bso 331,05 euro opgehaald voor kika ik had met de bso meer dan 1000 dingen gebakken en alles is opgegaan en zometeen ga ik met de buurvrouw haar honden uitlaten

Wat bedoel je van honden uitlaten????

Het is nu 20:30 

Je gaat toch niet zo laat !!!!!?????

 

Goed van jullie dat jullie Kika geholpen had

Die komt toch op voor kinderen die Kanker hebben 

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +19

Honden uitlaten moet laat sommige mensen doen dat 11 uur ‘s nachts en vergeet niet bij mij is het vakantie

Hoi allemaal  de dagelijkse dingen deel ik bij de topic verslag van je dag ;)  maar ik heb wel een kort verhaaltje dat mijn vriendje een soort portefeuile vond vanmorgen en er zat een adres in en we hebben 'm net naar die mensen gebracht en de meneer was zo blij dat hij alles terug had dat hij ons 20 euro  gaf ! haha eerst zei Nico nog aah dat hoeft niet meneer, maar hij stond er op ! Dus  dachten we lekkerrr wat extra's en ik heb mn vriendje natuulk superlief aangekeken ( slijmen :yum: ) en toen moest hij lachen en hij zei “jaja we delen wel ! “ haha .  Wel heel aardig van die man,  5 euro was ook al best veel geweest.  Maar nu lees ik van @wilhelmavemela  over kika en eigenlijk denken wij moeten wij dat geld ook aan zoiets geven . Dus dat gaan we denk wel doen. Maar het was toch een mooi meevallertje haha ;)

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik heb een verhaaltje want net als @wilhelmavemela  missen we wat mensen heel erg en daar kan ik niet op ingaan maar gisteravond en vandaag kwam ik zomaar via mijn club iemand tegen en het was heel leuk ! Iemand die ook bij de vereniging zit en ik bleek haar te kennen haha. We hebben gepraat en wat traantjes en gelachen met haar en haar vriendje N en  ze wou iedereen de groetjes doen enzo net als soms in podcasts 😉 en dat alles goed gaat ze was heel lief en vrolijk. En ik kan niet te veel details vertellen want dat mag hier niet maar het was leuk en het ging heel goed ! Ik vind het zo leuk dat ik dat hier even wil delen met jullie. We komen elkaar misschien tegen bij een grote activiteit en ik hou contact dus erg fijn. Ik hoop dat dit een verhaaltje is wat jullie opbeurt.  Sorry beetje vaag omschreven maar dat kan niet anders. Maar het was heel leuk en het ging heel goed met hun ! haha 🙂 werd er weer een beetje blij van.

Groetjes en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Groetjes en kusjes terug zeg dat we haar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg missen en heb je haar proberen terug te halen?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal ik geef iedereen een hug ! Liefs Julian X

Reageer