Vraag

Elkaar opbeuren met een verhaaltje ?

  • 18 February 2022
  • 82 reacties
  • 621 Bekeken


Toon eerste bericht

82 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@Ellen 
Ja echt geweldig ga ik ook proberen en ik zie het al voor me als ik @Julian12 Ooit ontmoet dan ga ik dat ook proberen en anders hou ik toch de deur voor hem open geen problemen mee

@wilhelmavemela 
Haha ik heb zo'n voorgevoel dat hijdan wel heel netjes is en charmant ;)

Reputatie 7
Badge +17

onnodige quote verwijderd
Dat doe ik wel zonder wedje 😉 maar andersom is ook leuk dus dat mag ook 😎😚 

Grtz liefs Julian X

Even weer on topic: hadden jullie mijn verhaal gelezen bij mn topic leiding geven?  Mn vriendje N gaat mij helpen om anderen te laten zien dat ik hem niet voortrek als lid van mn groepje  :)  echt grappig en skattig :joy:  Het ging er om dat anderen dan gaan denken dat ik hem zachter aanpak als lid van het subgroepje en nou gaat hij zaterdag met opzet vervelend doen en ik geef hem dan een straf ! dan weet iedereen meteen dat ik dus eerlijk ben als leidster :innocent:  was zijn idee, goed hé ?

Lieev groetjes Ellen -xxx-

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit.

Reputatie 7
Badge +17

Van mij nog weer een kort verhaaltje want ik zat in het verkeerde topic te reageren op @Ellen . Waar ik woon ik  mag er verder niet op ingaan natuurlijk maar veel water zie ik wel 😉@wilhelmavemela  Het geluk komt wel. Geloof ik ook in!! Trouwens morgen doe ik mee met  de  Chase, soort Hunted,  ik zal morgenaaf zeker weten wel vertellen hoe het gegaan is en hoe snel we in de boeien waren ik hoop laat  we hebben wel al een plan met dubbele kleren over elkaar en ik kan me bijv best makkelijk als een meisje voordoen dus rok gaat mee en haar los haha armbandje om en dan sluip of loop ik gewoon zo over de weg zonder dat ze het door hebben ( hoop ik) , lijkt me echt vet om te proberen :sunglasses: zonnebril erbij.. moet lukken XD duim voor ons ( en mij ) :wink:

Grtz en veel liefs Julian XXX

Reputatie 7
Badge +17

@Ellen 
Ja super lief !  Zou ik ook wel doen hoor 🙂 als de straf maar niet te openbaar is maarja dat moet dus juist bij jullie. Arme  N ;)

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Heel erg leuk voor je gewoon je vriendje straf geven gna gna;) en @Julian12  Dat is aardig dat je het zonder wedje wilt doen ik ook voor jou hoor kiss me

Reputatie 7
Badge +19

Van mij nog weer een kort verhaaltje want ik zat in het verkeerde topic te reageren op @Ellen . Waar ik woon ik  mag er verder niet op ingaan natuurlijk maar veel water zie ik wel 😉@wilhelmavemela  Het geluk komt wel. Geloof ik ook in!! Trouwens morgen doe ik mee met  de  Chase, soort Hunted,  ik zal morgenaaf zeker weten wel vertellen hoe het gegaan is en hoe snel we in de boeien waren ik hoop laat  we hebben wel al een plan met dubbele kleren over elkaar en ik kan me bijv best makkelijk als een meisje voordoen dus rok gaat mee en haar los haha armbandje om en dan sluip of loop ik gewoon zo over de weg zonder dat ze het door hebben ( hoop ik) , lijkt me echt vet om te proberen :sunglasses: zonnebril erbij.. moet lukken XD duim voor ons ( en mij ) :wink:

Grtz en veel liefs Julian XXX

Ik zal zeker voor je duimen kuskus mij

Reputatie 7
Badge +17

Heel erg leuk voor je gewoon je vriendje straf geven gna gna;) en @Julian12  Dat is aardig dat je het zonder wedje wilt doen ik ook voor jou hoor kiss me


Hahaha nou, jij mag mij zelfs wel in de hoek sturen heb je mooi lol denk ik ;) :wink: en een mooi verhaal :D  dankjewel dat je gaat duimen ik heb er veel zin in, heel spannend.  Grtz liefs Julian XXX:kissing_heart:

Reputatie 7
Badge +19

Heel erg leuk voor je gewoon je vriendje straf geven gna gna;) en @Julian12  Dat is aardig dat je het zonder wedje wilt doen ik ook voor jou hoor kiss me


Hahaha nou, jij mag mij zelfs wel in de hoek sturen heb je mooi lol denk ik ;) :wink: en een mooi verhaal :D  dankjewel dat je gaat duimen ik heb er veel zin in, heel spannend.  Grtz liefs Julian XXX:kissing_heart:

Ik zal je zeker in de hoek sturen maar dan kom ik er wel gezellig bij goed? (Dat deden mijn zussen vroeger bij elkaar dus ik heb ideeën opgedaan LOL;) ) en dan geef ik je een dikke knuffel en na 1 minuut haal ik je uit de hoek (vroeger had ik mijn moeder op de gang gestuurd alleen toen was het saai aan tafel dus na 1 minuut mocht ze er weer bij komen en daarna heeft ze nooit meer in de hoek gestaan) ;) LOL

Kiss me

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela  1 minuut dat is goed te doen ! Heel wat beter dan de 25 bij de gym haha :blush::joy:  ik doe mee. haha lief ben je voor je moeder :heart_eyes: Thuis deden we wel eens met poedersuiker in een koker en als je dan een kwisvraag kreeg en je wist 'm niet dan mocht mn pa of ma mij onder blazen met dat spul, of ik hun :yum:  en  wel eerst water in je haar, lekker was dat. Lang niet gedaan ...en soms bliezen we met allemaal van die busjes elkaar helemaal onder.   En de over all verliezer moest de vloer stofzuigen ;)

Grtz liefs Julian XXX:kissing_closed_eyes: 

Reputatie 7
Badge +19

@wilhelmavemela  1 minuut dat is goed te doen ! Heel wat beter dan de 25 bij de gym haha :blush::joy:  ik doe mee. haha lief ben je voor je moeder :heart_eyes: Thuis deden we wel eens met poedersuiker in een koker en als je dan een kwisvraag kreeg en je wist 'm niet dan mocht mn pa of ma mij onder blazen met dat spul, of ik hun :yum:  en  wel eerst water in je haar, lekker was dat. Lang niet gedaan ...en soms bliezen we met allemaal van die busjes elkaar helemaal onder.   En de over all verliezer moest de vloer stofzuigen ;)

Grtz liefs Julian XXX:kissing_closed_eyes: 

Erg leuk haha maar ik was toen 6 dus logisch.dat het saai is ik zat helemaal alleen:( leuk dat jullie dat deden nu zou ik mijn moeder daar voor eeuwig laten staan soms gaat het goed tussen ons en soms niet ik had haar eigenlijk keihard moeten terug pakken;) nee hoor maar soms kunnen we toch tegen elkaar in gaan je wil er niet bij zijn

Reputatie 7
Badge +17

aahw @wilhelmavemela  nouja heb ik heel soms ook hoor kan soms ook boos worden maarja hun zijn de baas thuis dus heb ik niet veel aan als ik dat doe :blush: .En on topic:  Mijn tijd op de wifi zit er op ik ga met onze buurvrouw nu mee lopen met hun 3 honden van die hele grote maar ze zijn tegen mij superlief kan alles bij ze maken ( doe ik niet hoor ) . En de buurvrouw heeft altijd zo'n mooi verbaasd gezicht als ik in dit soort weer met m'n ¾ broek naar buiten kom, zovan “sjonge jij bent echt prettig gestoord”  haha  mooi mens. Ik help haar een beetje mee want dr dochter woont ver en  mijn pa of ik lopen dan soms even mee met de honden want die zijn best sterk voor haar.

Morgen dus spel en ik hoop nog weer op het forum anders woensdag !

Fijne dagen vast en succes met alles ! Jij :kissing_closed_eyes::kissing_heart: en iedereen  kus en hug

Grtz en liefs Julian XXX

Reputatie 7
Badge +19

aahw @wilhelmavemela  nouja heb ik heel soms ook hoor kan soms ook boos worden maarja hun zijn de baas thuis dus heb ik niet veel aan als ik dat doe :blush: .En on topic:  Mijn tijd op de wifi zit er op ik ga met onze buurvrouw nu mee lopen met hun 3 honden van die hele grote maar ze zijn tegen mij superlief kan alles bij ze maken ( doe ik niet hoor ) . En de buurvrouw heeft altijd zo'n mooi verbaasd gezicht als ik in dit soort weer met m'n ¾ broek naar buiten kom, zovan “sjonge jij bent echt prettig gestoord”  haha  mooi mens. Ik help haar een beetje mee want dr dochter woont ver en  mijn pa of ik lopen dan soms even mee met de honden want die zijn best sterk voor haar.

Morgen dus spel en ik hoop nog weer op het forum anders woensdag !

Fijne dagen vast en succes met alles ! Jij :kissing_closed_eyes::kissing_heart: en iedereen  kus en hug

Grtz en liefs Julian XXX

Leuk ik heb ook 2 honden in de buurt en daar mag ik ook alles maken maar doe ik niet de baas had toen een hernia en ze zijn nogal sterk en ze kon niet bukken dus ik meelopen en drollen rapen;) wat kunnen die beesten poepen zeg en het stinkt echt verschrikkelijk maar ze zijn zo schattig het zijn samojeden van die witte pluizige echt zo knuffelbaar heerlijk gewoon

aahw @wilhelmavemela  nouja heb ik heel soms ook hoor kan soms ook boos worden maarja hun zijn de baas thuis dus heb ik niet veel aan als ik dat doe :blush: .En on topic:  Mijn tijd op de wifi zit er op ik ga met onze buurvrouw nu mee lopen met hun 3 honden van die hele grote maar ze zijn tegen mij superlief kan alles bij ze maken ( doe ik niet hoor ) . En de buurvrouw heeft altijd zo'n mooi verbaasd gezicht als ik in dit soort weer met m'n ¾ broek naar buiten kom, zovan “sjonge jij bent echt prettig gestoord”  haha  mooi mens. Ik help haar een beetje mee want dr dochter woont ver en  mijn pa of ik lopen dan soms even mee met de honden want die zijn best sterk voor haar.

Morgen dus spel en ik hoop nog weer op het forum anders woensdag !

Fijne dagen vast en succes met alles ! Jij :kissing_closed_eyes::kissing_heart: en iedereen  kus en hug

Grtz en liefs Julian XXX

Leuk ik heb ook 2 honden in de buurt en daar mag ik ook alles maken maar doe ik niet de baas had toen een hernia en ze zijn nogal sterk en ze kon niet bukken dus ik meelopen en drollen rapen;) wat kunnen die beesten poepen zeg en het stinkt echt verschrikkelijk maar ze zijn zo schattig het zijn samojeden van die witte pluizige echt zo knuffelbaar heerlijk gewoon


Haha wat een schatjes zijn jullie toch. En Julian nou ik zie dat wel graag jongens in korte broeken ;) sexy toch. Wat lief dat jullie allebei je buren helpen met honden uitlaten :heart_eyes:  so lovely echt. ik vind dieren ook super en meestal lief. Katten vind ik altijd zo grappig met hun maniertjes en streken het lijken wel jongens ;) nee grapje hoor . haha ik moet wel lachen om jullie verhalen en ideeën , ik kom er wel bij staan hoor daar in de hoek en mn vriendje ook want die heeft ervaring :sunglasses::wink:  nou heel veel plezier Julian met de Hunt en laat je niet in de boeien slaan , geniaal idee om je te vermommen als meisje ! Als je dat lukt is dat echt geweldig haha. Ben benieuwd naar je verslag en  succes daar !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal on topic: vandaag had ik dus een spel de Hunt :) en we hadden een groepje van 4 . Ik had me zo aangekleed dat ik  er binnen no time als een meisje uit kon zien en het werkte  geweldig ! We hebben veel gelopen,  we hebben aangeklopt bij boeren en ons verstopt in schuurtjes en in bossen. En we wisten de hele morgen uit beeld te blijven. Andere groepjes waren al gepakt.  Wij dachten dat  ze er allemaal nog waren maar nee :) En pas om 3 uur vanmiddag hadden we ons verstopt in een soort hooischuurtje ofzo en toen kwamen de hunters echt heel dichtbij.  En dus gingen we splitsen ieder een kant op. En ik me snel verkleden en lopen langs de weg , en ik liep ook langs 1 van de hunters en die had eerst niks door, dus ik dacht ik haal het  :blush:  en toen hoorde ik opeens : heeey ! stop eens jij !  Dus ik rennen rennen :joy:  maar er kwam er 1 met de fiets en ze haalden me in en toen was ik dus ook gepakt :thinking:   toen dus handen op de rug kreeg zo'n  tie rap of hoe heet dat om mn polsen  en de auto in.  En toen kwamen we op het eindpunt, boeien af en toen waren we 2e geworden !  Dat was dus eigenlijk best heel goed :D  Dus het was een leuke dag :heart_eyes::sunglasses:  ka het iedereen aanraden om te doen, erg vet !

Grtz liefs Julian X

Super om te horen Julian ! Gefeliciteerd ! :sunglasses::muscle_tone2:  wat goed, 2e is echt top !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +19

Wat mij betreft ben je eerste hoor heel erg goed gedaan!!!!

Reputatie 7
Badge +9

Hey!

Ik heb ook school een wedstrijd met ontwerpen enz. Ik kan niet zeggen welke, want dat brengt mijn anonimiteit in gevaar. Wij hebben ons vandaag gekwalificeerd voor de landelijke finale! Super leuk dus! Die is over een paar maanden en wij moeten erg lang rijden om daar te komen. Ik ga daar dan met me team en leraren naar toe, ik heb er echt veel zin in!

PS: ik hoop dat je niet weg gaat! 

Groetjes! Sano07

 

Reputatie 7
Badge +17

@Sano07  oh wat cool ! Vet hoor ik zal voor je duimen. Succes vast ! :):)

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Ander verhaaltje mijn moeder slaapt nu bij de buren  oppassen op de kleintjes want de buren zijn naar hun ouders ofzo en de kinders konden niet mee.  en ik zit lekker alleen :sunglasses:  want pap is werken.  haha ik zit wel netjes op mn kamer maar slapen ho maar ik zit nog helemaal vol van de Hunt en m'n zilveren speldje LOL  en van alles wat er vanavond is gebeurd maar dat is in een ander topic al gezegd.

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Heel chill ik heb 2 zussen dus ik ben bijna nooit alleen thuis:(

Maar als ik jou ontmoet dan kom ik naar jou toe @Julian12 ;)

Kiss me

P.S je zal nu wel moe zijn;)

Reputatie 7
Badge +7

@wilhelmavemela en @Julian12 jullie zijn zo lieeff en zo ontzettend schattig oh man♥️, ik kan niet meer. Jullie zijn zo cute, ik zit weer te huilen namelijk omdat jullie band heel sterk is. 2 cute tortelduifjes🕊️🕊️. Ik hou echt zoveel van jullie dat ik jullie echt een x wil ontmoeten❤️. Cuties💞

Kiss me

MCES ♥️

 

Reputatie 7
Badge +19

@wilhelmavemela en @Julian12 jullie zijn zo lieeff en zo ontzettend schattig oh man♥️, ik kan niet meer. Jullie zijn zo cute, ik zit weer te huilen namelijk omdat jullie band heel sterk is. 2 cute tortelduifjes🕊️🕊️. Ik hou echt zoveel van jullie dat ik jullie echt een x wil ontmoeten❤️. Cuties💞

Kiss me

MCES ♥️

 

Ik wil jou zeker ook een keer ontmoeten misschien wie weet ooit

Reputatie 7
Badge +7

Misschien heb ik 1 van jullie wel een x gezien en zelfs elkaar aangekeken dat kan wie weet😊😊

 

Kiss me

MCES 

 

Reageer