Skip to main content

Heyy ik zat te denken we kunnen elkaar het best helpen als we elkaar iets beter leren kennen dus hier een vragenlijst Dus ja hier de vragen:

1. Hoe oud ben je?

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat?

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender?

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan)

5. Wat vind je niet leuk aan jezelf?

6. Heb je een broer of zus?

7. Heb je een relatie?

8. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? 

9. Heb je een vertrouwenspersoon?

 

 

 

 

 

 

 

 


Keep your head up 🦋

Heyy ik zat te denken we kunnen elkaar het best helpen als we elkaar iets beter leren kennen dus hier een vragenlijst Dus ja hier de vragen:

1. Hoe oud ben je? 15

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat? JA, OVER PERSOONLIJKHEID

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender? JONGEN

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan) NEE

5. Wat vind je niet leuk aan jezelf? BEN HEEL OPDRINGERIG

6. Heb je een broer of zus? JA,2 ZUSSEN

7. Heb je een relatie? NEE

8. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden?  BIJ ELKAAR

9. Heb je een vertrouwenspersoon? JA

Keep your head up 🦋

 


1. Hoe oud ben je? 16

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat? Borsten zijn best klein

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender? Meisje

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan) Nee

5. Wat vind je niet leuk aan jezelf? gezicht en persoonlijkheid i guess lol

6. Heb je een broer of zus? Nee

7. Heb je een relatie? Nee

8. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden?  Bij elkaar

9. Heb je een vertrouwenspersoon? ja


1. Hoe oud ben je?

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat?

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender?

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan)

5. Wat vind je niet leuk aan jezelf?

6. Heb je een broer of zus?

7. Heb je een relatie?

8. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? 

9. Heb je een vertrouwenspersoon?

 

  1. 14
  2. eigenlijk over alles
  3. meisje
  4. depressie ptss stress angst etc.
  5. eigenlijk niks, behalve dat ik anderen help
  6. ja maar die ken ik niet (net als mijn echte ouders en mijn papa is gisteren overleden) maar wel pleeg
  7. ja
  8. mijn echte ouders ken ik eigenlijk niet maar mijn pleeg zijn nog bij elkaar
  9. ja maar ik ben heel verlegen dus ik zeg niet altijd alles

:disappointed_relieved:


Heyy ik zat te denken we kunnen elkaar het best helpen als we elkaar iets beter leren kennen dus hier een vragenlijst Dus ja hier de vragen:

1. Hoe oud ben je? . 13

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat? . Mezelf en of ik homo ben en wel goed genoeg

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender? . Jongen

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan) . Ja waarschijnlijk wel

5. Wat vind je niet leuk aan jezelf? . Hoe ik er uit zie en dat ik fack goed leven lijd 

6. Heb je een broer of zus?  . Zusje❤️

7. Heb je een relatie? . Nee

8. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden?  . Elkaar

9. Heb je een vertrouwenspersoon? . Ja

 

 

 

 

 

 

 

 

Keep your head up 🦋

 

Maar hoe gaat het met jou hoop goed ❤️❤️❤️🤍🤍


1. Hoe oud ben je? 16

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat? waar niet over… :joy:

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender? male

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan) ja in dit geval beide

5. Wat vind je niet leuk aan jezelf? mijn rare tanden. mijn rare teennagel. mijn gare kledingstijl die niemand leuk lijkt te vinden. het fijt dat ik me altijd overal veel te druk om maak. dat ik me veel te veel laat beinvloeden door mijn emoties ipv gewoon na te denken. mijn lelijke afgekloven vingernagels. mijn uit de hand gelopen obsessie met pretparken. het feit dat ik niemand ken die zo onaantrekkelijk is als ik hahaha. dat ik dit soort dingen veel te makkelijk zeg/typ. dat ik niet van mezelf weet of ik nou depressief ben of ik dat als smoesje gebruik om mijn eigen tekortkomingen en het zijn van een misslukeling op af te schuiven. het geen zin hebben om te werken (lui zijn) het niet kunnen communiceren met meisjes zonder mijzelf voor schut te zetten of het bij het 1e of 2e gesprek meteen al te verneuken. etc etc etc. (als iemand de rest wil kan ik wel een keer een link naar een internetpagina sturen daar staan ze allemaal op 22.999 woorden ;)

6. Heb je een broer of zus? ja een b oertje en een zusje

7. Heb je een relatie? nee 😞 (k zou t wel heel graag willen) t lijkt me zo fijn om iemand te hebben om te kunnen helpen die mij ECHT nodig heeft en niet zonder mij zou kunnen. zelf kan ik dat namelijk prima haha. gewoon iemand om leuke dingen mee te doen en mee te knuffelen … ik ratel nvm

8. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden?  bij elkaar

9. Heb je een vertrouwenspersoon? ik heb meerdere psychologen/contactpersonen gehad maar ik heb daar nu geen contact meer mee door corona.

 


1. Hoe oud ben je?

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat?

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender?

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan)

5. Wat vind je niet leuk aan jezelf?

6. Heb je een broer of zus?

7. Heb je een relatie?

8. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? 

9. Heb je een vertrouwenspersoon?

 

  1. 14
  2. eigenlijk over alles
  3. meisje
  4. depressie ptss stress angst etc.
  5. eigenlijk niks, behalve dat ik anderen help
  6. ja maar die ken ik niet (net als mijn echte ouders en mijn papa is gisteren overleden) maar wel pleeg
  7. ja
  8. mijn echte ouders ken ik eigenlijk niet maar mijn pleeg zijn nog bij elkaar
  9. ja maar ik ben heel verlegen dus ik zeg niet altijd alles

:disappointed_relieved:

Gecondoleerd met je vader


@toin16  soo…. dat is wel heftig je hoeft echt niet onzeker te zijn je '’gare kledingstijl'’ is misswel heel leuk maar andere hebben er geen verstand van en 'rare tanden' kunnen heel cute zijn.

ik zeg gewoon wees jezelf doe dingen die je leuk vind en verander niet 

no matter what er zijn altijd mensen die voor je klaar staan!


Heyy ik zat te denken we kunnen elkaar het best helpen als we elkaar iets beter leren kennen dus hier een vragenlijst Dus ja hier de vragen:

1. Hoe oud ben je?14

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat? mn uiterlijk

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender? meisje

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan) heb ik niet

5. Wat vind je niet leuk aan jezelf?uiterlijk

6. Heb je een broer of zus?ja 2 zussen  en 1 broer

7. Heb je een relatie? nee

8. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? gescheiden

9. Heb je een vertrouwenspersoon? ja mn moeder soms mn vader en 2 bffjes

 

 

 

 

 

 

 

 

Keep your head up 🦋

ik ben gwn onzeker! 

xx me


Hey Secretgirl2003,

Ik ben eigenlijk over alles wel heel onzeker; mijn lichaam, mijn gezicht, mijn persoonlijkheid en of ik wel slim genoeg ben. Sinds kort geleden heb ik  besloten dat ik ga stoppen met al deze negatieve gedachtes. Ik ga stoppen met zacht praten en stoppen met me schamen. Het is eigenlijk best lastig voor mij en vooral nu tijdens deze lock down. 

Ik heb gelukkig geen depressie of een angststoornis. Denk ik. Ik ben namelijk nog nooit getest. 

Ik vind bijna alles niet leuk aan mezelf, maar vooral vind ik dat ik een lelijk lichaam heb en ik nergens mezelf ben. Ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik heb een half zus en mijn ouders zijn nog bij elkaar. Ik denk dat ik mijn ouders wel vertrouw en dat ik ze best wel veel vertel, maar ik hou ook heel veel dingen liever privé.

Groeten,

Venus


Hey Secretgirl2003,

Ik ben eigenlijk over alles wel heel onzeker; mijn lichaam, mijn gezicht, mijn persoonlijkheid en of ik wel slim genoeg ben. Sinds kort geleden heb ik  besloten dat ik ga stoppen met al deze negatieve gedachtes. Ik ga stoppen met zacht praten en stoppen met me schamen. Het is eigenlijk best lastig voor mij en vooral nu tijdens deze lock down. 

Ik heb gelukkig geen depressie of een angststoornis. Denk ik. Ik ben namelijk nog nooit getest. 

Ik vind bijna alles niet leuk aan mezelf, maar vooral vind ik dat ik een lelijk lichaam heb en ik nergens mezelf ben. Ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik heb een half zus en mijn ouders zijn nog bij elkaar. Ik denk dat ik mijn ouders wel vertrouw en dat ik ze best wel veel vertel, maar ik hou ook heel veel dingen liever privé.

Groeten,

Venus

 

hey,  goed van je dat je stopt met die negatieve gedachtes. En ik snap heel goed dat het nu heel moelijk is vooral, omdat je niet veel kan afspreken met vrienden en veel buiten zit, maar hou vol. ik weet dat je het kan. ik heb er vertrouwen in :)


Haiii

 

  1. 13
  2. ja heel erg over mn uiterlijk en wat mensen van me denken
  3.  meisjee
  4. heb ik niet
  5. persoonlijkheid
  6. 1zusje en 1broertje
  7.  nee das sinds 2weken uit
  8. gescheiden
  9. ja mn therapeut en paar vriendinnen

 

Xxx


Hey!

Ik ben bijna 17 en ben vooral onzeker over mijn persoonlijkheid. Ben ik wel goed genoeg, vinden anderen mij wel leuk, deed ik niet te bot, ben ik niet te egoïstisch etc.

Ik ben een meisje

Ik ben depressief geweest en zie nu in de meeste dingen het leuke, dus ik vind het ook fijn om anderen te helpen met dat leuke te zoeken, want de wereld kan echt mooi zijn (en al helemaal zonder corona 😉 )

Wat ik dus niet leuk aan mezelf vind is nog die onzekerheid over mezelf, maar als dat alles is vind ik het eigenlijk ook wel prima vergeleken met hoe het was.

Ik heb 1 broer, het leukste vriendje van de wereld en ik woon nog thuis bij mijn ouders, hoewel ik dat al een lange tijd niet heel fijn vindt.

Mijn ouders wonen dus nog samen, en ik ga volgend jaar op kamers of intrekken bij mijn vriend.

En de laatste; Ja! Ik ken haar al 5 jaar :) Alleen werkt ze bij de GGD dus heeft ze het mega druk nu, dat is soms wel jammer.


Heyy ik zat te denken we kunnen elkaar het best helpen als we elkaar iets beter leren kennen dus hier een vragenlijst Dus ja hier de vragen:

1. Hoe oud ben je? 12

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat? Bijna over alles. 

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender? Meisje

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan) Idk

5. Wat vind je niet leuk aan jezelf? Heel veel

6. Heb je een broer of zus? Een klein broertje

7. Heb je een relatie? Nope

8. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? 
​​​​​Ze zijn gelukkig bij elkaar.

9. Heb je een vertrouwenspersoon? Niet echt, ze zit nu op een andere school en we hebben niet veel contact.

 

 

 

 

 

 

 

 

Keep your head up 🦋

 


1. Hoe oud ben je? 13

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat? Ja, ik voel me jonger dan dat ik ben. Draag het liefst elke dag mijn haar ingevlochten. Ben bang dat mensen dat raar vinden.

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender? Meisje. 

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan) Ik heb een dwangstoornis en Autisme. 

5. Wat vind je niet leuk aan jezelf? Dat ik mezelf soms pijn doe

6. Heb je een broer of zus? Ja, 1 zus

7. Heb je een relatie? Nee

8. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? Ze zijn niet gescheiden.

9. Heb je een vertrouwenspersoon? Ja.


1. Hoe oud ben je? 13

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat? uiterlijk en wat andere van me denken

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender? meisje

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan) nee niet echt ik flipte alleen toen ik een foto moest sturen voor een project met school

5. Wat vind je niet leuk aan jezelf? Ik zeg soms kut dingen

6. Heb je een broer of zus? zus

7. Heb je een relatie? net uit

8. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? bij elkaar

9. Heb je een vertrouwenspersoon? nee niet echt.  nou mijn ex is er wel een.

xx me


Heyy ik zat te denken we kunnen elkaar het best helpen als we elkaar iets beter leren kennen dus hier een vragenlijst Dus ja hier de vragen:

1. Hoe oud ben je? 13 (11 feb  word ik14)

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat? mijn uiterlijk 

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender? meisje

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan) soms van die kleine depressie-dipjes

5. Wat vind je niet leuk aan jezelf? mijn glimlach en gwn mijn hele gezicht

6. Heb je een broer of zus? ja een zusje

7. Heb je een relatie? nee

8. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? bij elkaar

9. Heb je een vertrouwenspersoon? ja

Keep your head up 🦋

 


Heyy ik zat te denken we kunnen elkaar het best helpen als we elkaar iets beter leren kennen dus hier een vragenlijst Dus ja hier de vragen:

1. Hoe oud ben je? 14

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat? ja, me gewicht

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender? ik ben een jongen

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan) godzijdank niet

5. Wat vind je niet leuk aan jezelf? dat ik suuuuuuper lui ben

6. Heb je een broer of zus? 1 broertje van 6,5 maand

7. Heb je een relatie? nope

8. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? gescheiden

9. Heb je een vertrouwenspersoon? me moeder is mijn grootste steun

 

 

 

 

 

 

 

 

Keep your head up 🦋

 


Reageer