Skip to main content

Hi.

 

Ik weet het niet meer.

Ik wil niet meer leven op deze manier, ik haat hoe ik mezelf hier in heb gekregen en ik kom er maar niet uit. Alles blijft opnieuw en opnieuw gaan. Ik kan het niet meer aan. Hopelijk is dit het laatste wat ik post. Ik weet het echt niet meer. 

Hi @Me and My Thoughts

We lezen dat je in een lastige situatie zit!

Weet dat je De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur kunt bellen (0800-0432) of met ons kunt  chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groet, 

Hanne van De Kindertelefoon


Hey Me and My Thoughts,

Wat naar dat je je zo voelt!

Pleeg alsjeblieft geen zelfmoord! Hoe fijn of opluchtend het nu ook lijkt, het is echt niet de oplossing! Het kan zijn dat het nu echt niet fijn is, maar het wordt echt beter.

Probeer er met iemand over te praten die je vertrouwd zoals je mentor, vertrouwenspersoon, vriend(in) of ouders. Zij zullen er echt wel voor jou zijn! Met iemand erover praten kan heel erg opluchten en dan kunnen zij je ook helpen.

Weet je misschien waarom je je zo voelt? Je kan proberen om hulp te zoeken bij datgene wat jou zo laat voelen.

Ik hoop dat het je lukt om beter te voelen!

Groetjes iemand.


Reageer