Hoii, uhm tja. Ik ben dus aan het terugvallen met mijn ED en SH…. ik eet dus weinig of niks, maar ik kots het nooit uit enzo, of ik eet juist veel te veel. En ik ben me arm aan het vernaggelen… mijn vader legt heel veel druk op me om naar 3 V VWO te gaan en ik moet alles boven een 6 of 7 staan van hem. En mijn verleden achtervolgt mij ook nog heel erg, ik ben sinds groep 3 gepest door 1 jongen, en ik ben geschopt, geslagen, bedreigd en dat soort dingen door hem. Ik ben ook tegen een muur aan geduwd in groep 5 en toen ging hij me intimideren en bedreigen enzo terwijl zijn hele vriendengroep om ons heen stond zodat ik nie weg kon enzo, en daardoor heb ik geen vertrouwen meer in jongens heb en heel bang ben dat dit weer gebeurdt enzo. En ik heb 50 procent kans om sneller verslaafd te raken omdat 2 van me ooms verslaafd zijn enzo.
Ik wil eig hier niemand mee lastig vallen, maar ik zeg dit maar omdat ik hier echt heel erg mee zit… Ik denk dus dat ik een eetstoornis heb of begin te krijgen, maar ik kan hier thuis niet over praten want mijn vader werkt in het ziekenhuis met mensen die eetstornissen hebben en ik durf hier ook niet met iemand anders over te praten.. heeft iemand miss advies?