alsjeblieft iemand reageer,
ik heb dus in de lockdown last gehad van een soortvan anorexia heel mild en het is alweer over en het gaat echt wel beter. Het is alleen zo dat ik nu dus last heb van dat ik dooreet als ik vol zit en soms echt teveel eet en me dan schuldig voel. Mijn moeder maakt op opmerkingen zoals je eet veel te veel of als je nog een hapje ijs wilt dan moet je trampolinespringen omdat je anders snel dik wordt. Het andere moment zit ze te klagen dat ik meer moet eten en meer havermout enzo moet eten. Vanavond maakte ze dus de opmerking dat als ik meer ijs wilde ik moest gaan bewegen. Ik had al aangegeven dat ik het niet fijn vindt om te horen en het nare opmerkingen zijn. Ik ben huilend weggelopen naar mijn kamer. Later kwam mijn moeder en zei ze dat ik niet zo gevoelig moest doen over eten. ik werd boos vertelde dat ik de opmerkingen niet leuk vond en zei dat ze mijn kamer uit moest. Ze zei toen dat het raar was en allemaal in mijn hoofd. Nu hebben we dus ruzie en zit ik al een uur alleen met de deur op slot te huilen. iemand reageer alsjeblieft het maakt niet uit wat je zegt.