Hey hey..
Ik heb in de afgelopen tijd best veel meegemaakt. Ik spreek dan over de afgelopen 2 maanden. In die tijd is er dit gebeurt:
- 2x opname in het ziekenhuis voor zelfmoordpoging
- Ambulance opgebeld door vrienden die opeens voor mijn deur stonden
- 3x in contact gekomen met politie voor weglopen
Ja.. Kort samengevat.. Het gaat me niet meer. Alleen nu wil ik ------------- een zelfmoordpoging gaan proberen. Ik ben echt op.. Ik kan echt niet meer. En wil dat het deze keer wel lukt. Ook heb ik de laatste tijd heel veel moeite met eten. Ik heb mezelf een streng eetschema opgemaakt. Waar ik me aan moet houden. Vandaag heb ik ook maar 2 boterhammen gegeten. Waardoor ik dus honger heb. Maar ik moet luisteren naar de stemmen in mijn hoofd… Heeft iemand hier ook last van? Ik zoek hulp.. Maar durf het niet meer te vragen. In een dossier van mij heb ik gevonden dat men ouders zijden tegen het ziekenhuis dat ik aandacht zoek. Alleen… Ik heb ook aangegeven dat eten moeilijk is en men mama zegt dat ik gewoon normaal moet doen.. Maar als ik online een eetstoornis test doe.. Zeggen ze dat ik een beginnende eetstoornis heb. Maar ik durf niemand hier over aan te spreken… Iemand die raad weet.. En ik wil deze keer echt dood.. ----------------Thuis is zo moeilijk… En ik ben alles beu iemand die me kan helpen of tips/raad geven? :(
Groetjes xxx
Lunatjeee.xoxo
-Bericht aangepast door de Kindertelefoon i.v.m. forumregel 6-