lieve allemaal een kleine update over hou het gaat. helaas ben ik gestopt met veel eten. ik wil wel maar dan zeggen mijn gedachtes weer.
maandag: ik at nog wel normaal
Dinsdag: ik at nog normaal
woensdag: eerste keer eten laten staan en geen zin hebben om te eten alleen ontbijt en avond eten en een stukje appel, ik had activiteiten week en zei dus tegen mijn ouders dat we iets lekkers kregen. en heb mijn boterhammen weggegooid met spijt maar ook met trots want ik had hele erge honger.
donderdag: ontbijt en avond eten en een frikandel broodje ben toen begonnen met sporten 4x 15 minuten per dag
vrijdag: ik heb een boterham op! en 2 broodjes meer niet (alleen was er een verjaardag dus iets lekkers gegeten een taartje meer niet) wel ontbijt dat was het ene broodje en niet eens avondeten want ik moest paardrijden en normaal bak ik zelf wat. maar vandaag niet mijn ouders waren druk bezig en hadden het niet eens door want we gaan morgen op vakantie.
ik ben bang over mezelf elke keer in mijn kamer voor de spiegel staan en dan denken ik ben echt dik en elke keer weer op de weegschaal yess ik ben weer lichter of weer boos worden omdat ik ben aangekomen elke keer de verpakkingen om te kijken of het gezond is. vandaag mochtte we allemaal nog een koekje pakken de hele klas doet het en ik zeggen dat ik vol zit…. ik eet met zoveel spijt (ergens gellukig) kan ik mijn vinger niet in mijn kil stoppen dat ik dan kots.
ik ben bang wat ik mezelf aan het aan doen ben als iemand vraagt wat wil je dan zeg ik niks of iets gezonds mijn gewicht gaat hard omlaag en word gewoon zo bang van mezelf maar ik moet en zal afvallen dat moet want ik ben te dik! en dan zegt mijn beste vriendin als je zo daar gaat krijg je nog anorexia en dan zeg ik weer die mensen zijn kei dun ik ben juist dik. ik hou echt van mijn beste vriendin! en ze wil me echt hiermee helpen!
dit was dus effe een update ik laat een week niks van me horen want ga op vakantie
fijne feestdagen allemaal