Skip to main content

Heyy ben k weer ik heb een beetje een gevoelig onderwerp om over te praten voor mijzelf maar ik denk dus zegmaar dat ik een eetstoornis heb (al wel anderhalf jaar lang denk ik) want bijvoorbeeld ik eet op school niks al moet ik tot half 4 en thuis eet ik ook amper gw puur omdat ik te onzeker ben daarvoor en het me laat voelen alsof ik controle heb over iets aangezien ik dat meestal nooit echt heb ik kan ook niet eten als er mensen bij zijn die ik ken en ik weet nu ff niet zo goed wat ik moet doen en hoe ik er mee om moet gaan tips worden gewaardeerd 

Groetjes van mij xx

Haii,

awh wat naar🙁 is er iemand waar je dit tegen durft te zeggen? het alleen oplossen zonder hulp van iemand is heel lastig dus hoop dat je het deelt❤️

Ik heb zelf ook een eetstoornis en ga ook naar een psycholoog daarvoor, die kan je er bij helpen🙂

veel liefs van mij🤗

Hi.. 

I don't do anything about your life. But in the case you are unable to share this with anyone or visit a phycologist (I really do recommend that your try your best find yourself a physiologist tho), and if you are not able to eat solely because you are insecure.. Think of the most messy eater that you know, if they are enjoying their life and eating foods they want.. Why shouldn't you? It takes time.

But I hope you get there. Hope you have an awesome day 

ik eet op school ook bijna niks ik ben er ook bang voor ik eet alleen de lunch 1 broodje de rest geef ik aan mijn vriendinnen heftig zeg! dat jij het ook mee maakt

Reageer