Skip to main content

hey allemaal 

ik heb dus denk ik een eetprobleem doordat ik niet eet en als ik moet eten kots ik het eruit. mijn beste vriendin weet dat ik met een geheim rond loop en i wil het haar zo graag zeggen dat ik een eetprobleem heb maar ik gaf haar tips zodat ze er zelf achter kwam maar ze begreep het maar nooit. dus moet ik het haar nu zeggen ja of nee. en hoe zouden jullie het zeggen in mijn plaats?

hee, jammer dat je ermee zit. ik heb zelf ook een eetstoornis wat best wel vervelend is en probeer er van te herstellen en ik ben begonnen met het iemand de bespreken die je echt vertrouwd! ik kan je namelijk zeggen niet iedereen is te vertrouwen dus kijk daar wel goed naar uit. als het steeds erger wordt en als je er steeds meer mee zit is het misschien slim om het te zeggen en te vragen of ze je ermee wilt helpen dus gewoon het simpel uit te leggen. ik hoop dat je wat aan hebt en hoop dat het snel beter gaat!💜


Als je voelt dat je haar kunt vertrouwen, en dat ze het niet door gaat vertellen, denk ik dat het het beste idee is als je iemand verteld. Je hebt iemand nodig om je te helpen door deze tijden. Het is lastig om er alleen doorheen te gaan.


Zeg het haar,

zij kan jou misschien helpen!

 

maar zoek ook naar professionele hulp! 
weten je ouders het al 

 

liefs 

Mij_Niet_Gezien 


Reageer