Skip to main content

hoi lieve allemaal,

ik denk ik laat weer eens iets van me horen aangezien het al een tijdje geleden is dat ik een update heb gegeven en vaak de vraag voorbij zie komen hoe het nu met mij gaat.

Ik ben dus een aantal keer naar de dokter geweest en die maakt zich zorgen vanwege het eetprobleem.

ik ben gisteren weer geweest en ik was doodsbang dat ze me zou gaan wegen en drie keer raden wat ze ging doen….idd wegen. ik wou het niet zien dus ik staarde maar gewoon voor me uit. toen ik weer terug in mijn stoel ging zitten is het enigste wat ik zag haar bezorgde blik...ik wist dus dat het niet goed was. 

de laatste keer dat ik mezelf had gewogen woog ik iets van 55 kilo. 

ik wou dus niet weten hoeveel ik woog.

nu wordt er een kinderarts bij betrokken maar dat kan nog wel 50 dagen duren en de kliniek waar ik heen ga staat een wachttijd van een half jaar op. ik weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden tegen die tijd kan mijn lichaam al zoveel achteruit zijn gegaan...het maakt me wel een beetje bang daaraan te denken.

ik denk dat ik het gewoon op me af moet laten komen en ik zie mijn dokter regelmatig,

nu vraag ik iets aan jullie want mijn gezin thuis snapt niet wat het nou is en als ik het dan uitleg snappen ze het nog steeds niet...het frustreert me en weerhoudt me ervan mezelf te kunnen zijn thuis.

dit was even een vraagje tussendoor want er is meer…..helaas.

toen ik thuis kwam keek ik zoals gewoonlijk in mijn medisch dossier waar een verwijzingsbrief te vinden was die naar de kinderarts gestuurd zou worden en daar stond de schrik van mijn leven.

´...een meid met anorexia purgerende type...´

ik wist niet wat ik las, ik kreeg gewoon een hartverzakking...hier was ik bang voor de labels waar dokters zo erg van houden...maar goed...toen lees ik verder.

´zonder schoenen weegt zij 54 kg´

ik was dus afgevallen en ook vertelde ze dat mijn hartslag een beetje laag was...wat hoort bij een van de symptomen van de anorexia. net zoals mijn altijd koude handen…

dit was mijn update...als er nog vragen zijn beantwoord ik ze met liefde.

xxx TeaLover

Geen reactie

Reageer